تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های فینال کشتی قهرمانی کشتی جهان در آبادان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه های فینال کشتی قهرمانی کشتی جهان در آبادان آبادان - ایرنا - دومین روز برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی باشگاه های جهان که در آبادان برگزار شد با حاشیه های همراه بود.


به گزارش ایرنا بیش از دو هزار تماشاچی از نزدیک فینال نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی در آبادان را از نزدیک مشاهده کردند.
بیش از یک هزار تماشاچی نیز بیرون ازسالن از دیدن مسابقات بازماندنذ و بعد از پایان دیدار رده بندی مسوولین برگزاری با نصب تلویزیون بزرگ در بیرون از سالن کشتیها را از این طریق مشاهده کردند.
* خبرنگاران محلی در حالی که کارت ورود به سالن را داشتند با ممانعت نیروی انتظامی روبه رو شدند و برای ورود به محل برگزای مسابقات با مشکلاتی روبه رو بودند و به زحمت خود را به جایگاه مخصوص رساندند.
* بسیاری از شهروندان اندیمشکی که برای دیدن مسابقات تیمشان به آبادان و سالن کوثر آمده بودند به دلیل پر شدن سالن نتوانستند تیم خود را از نزدیک تشویق کنند.
* در ابتدای شروع مسابقه فینال بوی سوختن چوب و اشیاء پلاستیکی برای لحظه ای فضا را در برگرفت.
* شروع فینال مسابقات از اعضای کمیته های 12 گانه برگزاری مسابقات با اهدایی لوح تقدیر شد.
* در این مراسم از 10 پیشکسوت کشتی در خوزستان تجلیل شد.
* همچنین در این مراسم اعلام شد که "محسن جلیلیان" و "میلاد غلاوند" از استان خوزستان به درجه داوری بین المللی کشتی ارتقاء یافتند.
7102/7104/551


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن