تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شركت چيني پل تلسکوپي فرودگاه مشهد را تأمين خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۰ق.ظ)
شركت چيني پل تلسکوپي فرودگاه مشهد را تأمين خواهد کرد اداره‌ کل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌رضوي، با هدف تجهيز ترمينال‌هاي پروازي، کاهش هزينه‌ها و خدمات‌رساني مطلوب از همکاري شرکت چيني TINDAدر قرارداد ساخت و خريد 5 دستگاه پل تلسکوپي اتصال به هواپيما استفاده خواهد کرد
به‌ گزارش خبرگزاري موج، با هدف خدمات‌رساني مطلوب به مسافران و زائران و در جهت تسهيل در انتقال مسافران به هواپيما و بالعکس، قرارداد خريد 5 دستگاه پل تلسکوپي اتصال به هواپيما از شرکت TINDA کشور چين ميان اين شرکت و فرودگاه بين‌المللي مشهد امضا شد.
محمدباقر قاسم‌زاده، مدير کل فرودگاه بين‌المللي مشهد، در خصوص جزئيات اين قرارداد گفت: درصدد هستيم فرودگاه مشهد را به لحاظ کيفيت مطلوب خدمات‌رساني به استانداردهاي جهاني صنعت هوايي برسانيم.
وي اظهار داشت: به منظور کاهش ايستايي و رفاه حال مسافران و تسهيل در ترددها و کاهش هزينه‌هاي جاري در امور لندينگ و هندلينگ، به شرکت TINDA سفارش طراحي، ساخت و در نهايت نصب و راه‌اندازي تعداد 5 دستگاه پل تلسکوپي انتقال مسافر به هواپيما و بالعکس Jet Way را داده‌ايم.
مدير کل فرودگاه‌هاي استان خراسان‌ رضوي، ادامه داد: در تعهدات شرکت چيني قيد شده است که اين دستگاه‌ها را ظرف مدت 8 ماه، با تمامي متعلقات مربوطه و مطابق با آخرين تکنولوزي روز دنيا طراحي نموده و پس از ساخت، عمليات انتقال و نصب، راه اندازي و همچنين آموزش اپراتورها و کاربرهاي اين دستگاه‌ها را انجام دهد.
قاسم زاده در پايان به ويژگي‌هاي اين 5 دستگاه اشاره کرد و افزود: دستگاه‌هاي فوق داراي قابليت‌هاي AIR CONDITION و POWER UNIT هستند که با بهره‌گيري از اين دستگاه‌ها، ضمن خلوت شدن چشمگير محيط اپرون، ديگر نيازي به تردد و استفاده از خودروهاي پله هواپيما، خودروهاي خدمات ويژه و خودروهاي power unit و air condition نخواهد بود که اين امر باعث صرفه‌جويي قابل توجهي در هزينه‌ها و نيروي انساني خواهد شد.
گفتني است؛ در آينده تعداد 4 دستگاه پل تلسکوپي مذکور در ترمينال پروازهاي داخلي و يک دستگاه در ترمينال پروازهاي خارجي نصب و راه‌اندازي خواهد شد.
يادآور مي‌شود؛ اين شرکت در زمينه طراحي و ساخت تجهيزات فرودگاهي فعاليت مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن