تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین کرسی ایران در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی رقم خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در حاشیه سفر مهرعلی به قطر:
دومین کرسی ایران در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی رقم خورد
در حاشیه اجلاس قطر ، فدراسیون اتومبیلرانی ایران به عضویت اصلی کمیسیون پیست های FIA درآمد تا برای دومین بار کشورمان دارای کرسی در فدراسیون جهانی اتومبیلرانی شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران :در  راستای دیپلماسی بین المللی حمید رضا مهرعلی ، ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران در حاشه اجلاس قطر  رامین رساور توانست عضو کمیسیون پیست های اتومبیلرانی جهانی شود.پس از رایزنی های صورت گرفته  در اجلاس بخش اسپرت FIA که در تیرماه سال جاری در شهر مونیخ برگزارشد و با توجه به گسترش ورزش اتومبیلرانی در کشور ریاست فدراسیون اتومبیلرانی پیشنهاد حضور ایران  به عضویت کمیسیون پیست های فدراسیون جهانی اتومبیلرانی را اعلام کرد .تا اینکه مسئولان جهانی عصر دیروز در حاشیه اجلاس قطر موافقت خود را با عضویت ایران در پیست های فدراسیون جهانی اتومبیلرانی اعلام کردند و  رامین رساور، رئیس کمیته توسعه تحقیق فدراسیون که به عنوان نماینده ایران در این بخش پیشنهاد شده بود مسئولیت این کار را بر عهده بگیرد. کمیسیون پیست های اتومبیلرانی جهانی وظایفی ازجمله استانداردها، ایمن سازی ، بررسی فنی پیست های اتومبیلرانی را بر عهده دارد.





تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن