تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي ۲۱ فرودگاه كشور براي حج عمره/ آغاز عمليات از ۱۳ آذر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۴۷ب.ظ)
آمادگي ۲۱ فرودگاه كشور براي حج عمره/ آغاز عمليات از ۱۳ آذر مدير عامل شركت فرودگاه‌هاي كشور از آمادگي ۲۱ فرودگاه كشور براي انجام عمليات حج عمره ۹۳-۹۴ خبر داد و گفت: امسال فرودگاه لارستان نيز در جمع فرودگاه‌هاي دست‌اندركار عمليات حج حضور خواهد داشت.
به‌گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز ۱۱ آذر ماه مديران فرودگاه‌هاي دست‌اندركار در عمليات حج عمره گرد هم آمدند تا ضمن بررسي مسائل مربوط به حج تمتع ۹۳ تدابير لازم را جهت حضور موفق در برگزاري حج عمره ۹۳-۹۲ اتخاذ كنند.
در اين مراسم كه سعيد اوحدي، رئيس سازمان حج و زيارت و سرهنگ حسن مهري، فرمانده پليس فرودگاه‌هاي كشور، سرهنگ صمدي، رئيس سابق گذرنامه فرودگاه امام، سرهنگ رضايي‌نژاد، رئيس پليس گذرنامه و مهاجرت، حضور داشتند، محمدعلي ايلخاني، رئيس هيأت مديره و مدير عامل شركت فرودگاه‌هاي كشور، طي سخناني گفت: عمليات حج عمره سال جاري از ۱۳ آذر ماه آغاز خواهد شد و بر اين اساس ۷۱۰ هزار نفر تا ۱۵ فروردين ماه از ۲۱ فرودگاه كشور به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
ايلخاني همچنين، خاطرنشان كرد: فرودگاه امام‌خميني (ره) نيز اعزام زائران ۶ استان را همچون عمليات حج تمتع بر عهده خواهد داشت.
مدير عامل شركت فرودگاه هاي كشور، در ادامه ضمن قدرداني از مديران فرودگاه‌ها در اجراي موفقيت‌آميز عمليات حج، اظهار داشت: امسال فرودگاه امام (ره) توانست در سايه تعامل و همدلي بدون اضافه كردن زيرساختي به بهترين شكل ممكن در كنار ديگر فرودگاه‌ها و براي نخستين بار عمليات حج را به شايستگي انجام دهد و ميزبان ۳۳ درصد از زائران خانه خدا باشد كه اين نكته در حضور مقام معظم رهبري از سوي حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، نماينده ولي‌فقيه در امور حج و زيارت، مورد تأكيد قرار گرفت.
ايلخاني با بيان اينكه مجموعه فرودگاه‌هاي كشور در اجراي منويات رهبري و فرمايشات ايشان هميشه آمادگي داشته‌اند، گفت: اجراي موفق عمليات از فرودگاه امام نشان داد كه ما در روزهاي سخت نيز مي‌توانيم به خوبي ظاهر شويم.
وي اين حركت را يک اقدام جهادي و در راستاي منويات رهبري معظم خواند و گفت: رئيس سازمان حج و زيارت نيز خطاب به وزير راه و شهرسازي بر اين نكته صحه گذاشته و آن را تبلور مديريت جهادي خواند.
ايلخاني، در ادامه افزايش پروازهاي عبوري را مورد توجه قرار داد و افزود: در اين زمينه نيز با روحيه جهادي همكاران و با استفاده از امكانات موجود راه‌هاي هوايي و فركانس پروازها براي پوشش بيشتر پروازهاي عبوري فراهم شد.
وي با تأكيد بر اينكه روحيه جهادي در مجموعه فرودگاه‌هاي كشور وجود دارد، گفت: يكي از دلايل اين موضوع اين است كه مديران ما از ابتداي كار با مجموعه همراه بوده و از ابتدايي‌ترين كارها تا مديريت را تجربه كرده‌اند.
ايلخاني، در بخش ديگري از سخنان خود بر استفاده از ظرفيت ترمينال حج براي ديگر پروازها تأكيد و خاطرنشان كرد: ما بايد از ظرفيت‌هاي موجود ترمينالي نهايت استفاده را ببريم.
وي با اشاره به افزوده شدن فرودگاه لارستان به جمع فرودگاه‌هاي دست‌اندركار حج، گفت: توزيع زائران در فرودگاه‌هاي كشور به معناي برداشته شدن فشار از ديگر فرودگاه‌هاست.
به گفته ايلخاني، در حال حاضر ۲۵ فرودگاه مرز هوايي وجود دارد كه از ۲۱ فرودگاه عمليات حج صورت مي‌گيرد.
ايلخاني، در ادامه با اشاره به در پيش بودن فصل زمستان و همزماني آن با موسم حج عمره بر اتخاذ تدابير لازم و امكان‌سنجي جهت انجام به‌موقع پروازها تأكيد كرد.
وي با بيان اينكه شركت‌هاي هواپيمايي موظف هستند تا به نحو شايسته از مسافران پروازهاي تأخيري پذيرايي كنند، گفت: با اين وجود مديران فرودگاه‌ها نيز بايد پاسخگو بود و بنا به مسووليت خود عمل كنند و از امكانات نهادها و ارگان‌هاي مستقر در فرودگاه جهت تسهيل در ارائه خدمات بهره ببرند.
در ادامه نيز حسين اكرميان عضو هيأت مديره شركت فرودگاه‌ها طي سخناني كوتاه خواستار ايجاد ارتباط منطقي ميان مديران فرودگاه‌هاي ايران و فرودگاه‌هاي مقصد پروازهاي حج شد و گفت: اين ارتباطات به يقين مي‌تواند راهگشاي مناسبي در مواقع بروز مشكلات باشد.
همچنين، محمدرضا عبدالرحيمي، معاون برنامه‌ريزي و نظارت نيز بر ضرورت ارتقاي سطح خدمات در فرودگاه‌ها بر اهتمام ويژه مديران تأكيد كرد.
وي از استقبال کنندگان فرودگاهي، به‌عنوان پتانسيل اقتصادي ياد كرد و اظهار داشت: عدم پيش‌بيني‌هاي لازم در ترمينال‌ها كه در گذشته ساخته شده است باعث شده تا استقبال کنندگان به عنوان يک تهديد به‌نظر آيند در صورتي كه حضور آنها مي‌تواند باعث رونق كسب و كار فرودگاهي شود.
عبدالرحيمي، همچنين از مديران خواست براي پيگيري وصول مطالبات از ايرلاين‌ها به‌ صورت مدبرانه و ديپلماتيک رفتار كرده و رضايتمندي مردم را در نظر داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن