تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798972683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ مهدی تاج به تغییر رای کمیته انضباطی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ مهدی تاج به تغییر رای کمیته انضباطی
کد خبر: ۴۵۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ - 05 December 2014


رییس سازمان لیگ می‌گوید سازمان لیگ درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس با کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال مشورت کرده و رای به باتماشاگر بودن دیدار پرسپولیس با ذوب آهن داده است.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج درباره برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن با تماشاگر اظهار کرد: سازمان لیگ نهادی است که بازی‌های لیگ را برگزار می‌کند اما دو موضوع از اختیار این سازمان خارج است. ما نمی‌توانیم داور بازی‌ها را انتخاب کنیم و انتخاب داور در اختیار ما نیست و درباره تخلفات هم کمیته انضباطی رای صادر می‌کند و آن کمیته هم در اختیار ما نیست. وقتی رای از سوی کمیته انضباطی صادر می‌شود، لازم‌الاجراست و ما باید آن را اجرا کنیم.

وی به محرومیت هواداران تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: رای محرومیت تماشاگران تراکتورسازی در تاریخ 20 مهر صادر شده است اما در تاریخ 14 آبان ماه کمیته استیناف رای را تایید و لازم‌الاجرا گرداند اما در تاریخ 16 آبان نوشته شد که رای نباید در بازی مقابل استقلال اجرایی شود. ما هم رای را در بازی مقابل پدیده به اجرا درآوردیم. این موضوع دقیقا مثل مشکل باشگاه پرسپولیس است. ما درباره باشگاه پرسپولیس رای را تغییر ندادیم اما به این نکته توجه کردیم که اگر در لیگ پرسپولیس محرومیت شده است پس محرومیتش را باید در لیگ پشت سر بگذارد. به این نتیجه رسیدیم که بازی بدون تماشاگر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اجرا نشود.

وی اضافه کرد: سازمان لیگ در داربی هم از تماشاگران استقلال و هم از تماشاگران پرسپولیس تشکر کرد زیرا ما یکی از بهترین‌ داربی‌های تاریخ را پشت سر گذاشتیم. داربی امسال هم برنده داشت و هم هیچ صندلی و شیشه‌ای شکسته نشد و کاملا هم منظم برگزار شد. ما در سازمان لیگ فرقی نمی‌کند با چه تیمی روبه‌رو هستیم و اگر رایی برای ذوب آهن یا ملوان یا سپاهان برگزار شود برای ما مهم این است که در اجرای آرا وحدت رویه داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فشاری از نهادی به شما وارد شد تا رای محرومیت هواداران پرسپولیس را به تعلیق دربیاورید گفت: هیچ فشاری به ما وارد نشد و از هیچ نهادی هم با ما تماس نگرفتند. ما فقط با کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در این رابطه مشورت کردیم و آن‌ها نظرشان را درباره رای صادره کمیته انضباطی به ما گفتند. برای ما جای سوال بود زیرا کمیته استیناف در رای خود آورده بود که پرسپولیس یک بازی محروم است. آقای صالحی هم اعلام کردند که پرسپولیس در یک بازی محروم است اما از نظر ما وقتی پرسپولیس در لیگ محروم می‌شود پس باید محرومیتش هم در لیگ اعمال شود و نباید این محرومیت را به جام حذفی بکشانیم.

وی ادامه داد: کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال هم نظرش همین بود که اگر رایی در لیگ صادر می‌شود در همان لیگ اجرایی شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن