تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820219167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کری ترکيه را شريک مهم ائتلاف ضد داعش توصيف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کری ترکيه را شريک مهم ائتلاف ضد داعش توصيف کرد
وزیر امور خارجه آمریکا ترکیه را شریک مهم ائتلاف ضد داعش توصیف و تاکید کرد، ترکیه در تحولاتی که در سوریه روی می دهد، دارای تاثیر زیادی است.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت ترکیه ، "جان کری " وزیر امور خارجه آمریکا ترکیه را شریک مهم ائتلاف ضد داعش توصیف کرد.

 وزیر امور خارجه آمریکا گفت:‌ ترکیه با توجه به اینکه با سوریه مرز مشترک دارد یکی از مهمترین شرکای ائتلاف بین المللی ضد داعش است و با توجه به این موضوع مذاکرات جدی میان دو کشور صورت می گیرد. 


وزیر امور خارجه آمریکا پس از نشست 60 کشور عضو ائتلاف بین المللی در مقر ناتو در بروکسل در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در زمینه تاکید ترکیه بر ایجاد منطقه امن در مرز سوریه ،‌گفت : تماس های نزدیک میان آمریکا و ترکیه ادامه دارد. 


جان کری تاکید کرد، ترکیه در تحولاتی که در سوریه روی می دهد، دارای تاثیر زیادی است. 


وی با اشاره به سفر اخیر "جو بایدن "معاون رئیس جمهور آمریکا به ترکیه و گفتگوهای وی با رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور گفت: برای گفتن اینکه ما به تصمیم گیری درباره ایجاد منطقه امن و یا منطقه حائل در سوریه نزدیک شده ایم و یا پیشرفتی در این زمینه داشته ایم ، ‌هنوز خیلی زود است.


وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما به رایزنی با یکدیگر درباره مقابله با مسئله سوریه و امنیت منطقه ادامه می دهیم. 


انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن