تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکيه بر اقتصاد مقاومتي، لازمه مقابله با آسيب پذيري کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۴۱ب.ظ)
عضو هيئت مديره انجمن اقتصاد اسلامي حوزه علميه قم: تکيه بر اقتصاد مقاومتي، لازمه مقابله با آسيب پذيري کشور است عضو هيئت مديره انجمن اقتصاد اسلامي حوزه علميه قم تصريح کرد: لازمه مقابله با آسيب پذيري کشور به ويژه در شرايط تحريم کنوني تکيه بر اقتصاد مقاومتي است.
به گزارش خبر گزاري موج ازقم عضو هيئت مديره انجمن اقتصاد اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: ما به خصوص در وضعيت تحريم بايد بيش از آن که بر بيگانه اتکا کنيم ، روي پاي خود ايستاده و به تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور کمک کنيم تا مانع از آسيب پذيرش اقتصاد کشور در چنين شرايطي شويم.
حجت الاسلام محمود عيسوي افزود: طبعاً بخشي از مشکلات اقتصادي فعلي در کشور مربوط به تحريم هاست ولي بايد توجه داشت که بخشي هم مربوط به خودمان است که بايد در اين عرصه به اقتصاد مقاومتي تکيه کرده و مولفه هاي آن را اجرايي کنيم.
اين محقق و پژوهشگر حوزوي همچنين با تاکيد بر اين که مقابله با بيکاري و تلاش در مسير اشتغالزايي با محوريت اقتصاد مقاومتي ، امکان پذير است، خاطرنشان کرد: اين که در حال حاضر کشور ما با تعداد بالاي فارغ التحصيلان دانشگاهي مواجه است، في نفسه يک فرصت است که بايد با برنامه ريزي هدفمند از آن بهره برداري کرد.
حجت الاسلام عيسوي با اشاره به اين که ايران اسلامي داراي توانمندي و ظرفيت بالاي نيروي انساني متخصص است، گفت: اين که مي بينيم بسياري از فارغ التحصيلان دانشگاهي بيکار هستند اين اشکال در تربيت نيروي انساني با کيفيت نيست ،بلکه اشکال در برنامه ريزي مسئولان است که چطور بايد از اين همه ظرفيت و پتانسيل استفاده مطلوب را بکنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن