تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشرف غنی: برچالش های افغانستان غلبه خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اشرف غنی: برچالش های افغانستان غلبه خواهیم کرد لندن – ایرنا- محمد اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان روز پنجشنبه در سخنانی درکنفرانس مربوط به کشورش در لندن گفت که دولت جدید کابل در تلاش است که برچالش های کنونی این کشور ازجمله ناامنی وفقر گسترده غلبه کند.


به گزارش ایرنا، محمد اشرف غنی با بیان اینکه برای اولین بار درتاریخ افغانستان، انتقال دموکراتیک قدرت انجام شده است، گفت: دولت وحدت ملی نماینده اکثریت مردم این کشور است وروند تحول سیاسی درافغانستان اولویت این دولت شمرده می شود.
وی بااشاره به تعهدات جامعه بین الملل نسبت به افغانستان ولزوم به اجرا درآمدن این تعهدات، افزود:"افغانستان به کام ناامنی سقوط نخواهند کرد چراکه انتخاب نشده ایم که شکست بخوریم، ما براین چالش ها غلبه خواهیم کرد."
اشرف غنی افزود: دردوماه گذشته، دولت وحدت ملی افغانستان راه درستی را رفته است وامیدواریم مردم را قانع کرده باشیم که راه ما درست است. دولت وحدت ملی می خواهد رابطه مردم ودولت را تغییر دهد .
وی با تاکید بر اینکه بین افغانستان وجهان نگاه مشترکی وجود دارد افزود: امضای توافقنامه امنیتی نشان داد که افغانستان ازهمکاری های جامعه جهانی استقبال وحمایت می کند وبه نقش جامعه جهانی نگاهی مثبت دارد.
رئیس جمهوری افغانستان بابیان اینکه کشورش توانایی های بالقوه زیادی دارد، از شرکای بین المللی این کشور خواست با دولت این کشور همکاری کنند، تا بتواند یک سیستم پاسخگو وکارایی را ایجاد کند.
اشرف غنی با تاکید برلزوم حضور افراد توانمند درکابینه جدید افغانستان، گفت که برای تامین شفافیت دردولت تلاش خواهند کرد ودوتا چهار هفته آینده کابینه این کشور تشکیل خواهد شد.
رییس جمهوری افغانستان افزود: مردم درمورد ما براساس حرف های مان قضاوت نمی کنند بلکه به عملکرد ما نگاه می کنند. جهان هم می خواهد ما به قول هایی که داده ایم عمل کنیم.
وی اضافه کرد: می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که دولت وحدت ملی افغانستان، نهادهای درستی راازخود به جا بگذارد. میراثی را که ما بجا می گذاریم باید طوری باشد که دیگران آن را ادامه دهند.
غنی همچنین گفت فقر شدید همچنان دامن گیر افغانستان است و این مساله از علل بی ثباتی و ناامنی وتولید مواد مخدر دراین کشوراست ودولت جدید افغان بر فقر زدایی به عنوان معضل اصلی تمرکز خواهد کرد.
وی در سخنانش با اشاره به اینکه دولت جدید افغانستان بدنبال مبارزه با فساد، اصلاح نظام اداری، بهبود وضعیت زنان وجوانان این کشور است، عنوان کرد: اینجا آمده‎ایم که بگوییم حالا ما متحدیم و به ما کمک کنید. ما توافقنامه های امنیتی را امضا کردیم، پرونده کابل بانک را گشودیم ودادگاه عالی درطی یک ماه آینده این پرونده را نهایی خواهد کرد.
رییس جمهوری افغانستان تصریح کرد: درمواجهه با مشکلات درنگ نکرده ایم، مشکلات را می دانیم و می خواهیم آن را حل کنیم و امیدواریم جهان، روحیه همکاری را که از کابل می آید، بپذیرند.
عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت افغانستان نیزدرافتتاحیه کنفرانس لندن با اشاره به تحولات صورت گرفته دراین کشور گفته بود: ما برای گرفتن تعهد مجدد جامعه جهانی برای یک دهه دیگر، به لندن آمده ایم.
به گزارش ایرنا، کنفرانس لندن برروی افغانستان روزپنجشنبه رسما با حضور مقام های ارشد افغان، انگلیس وشماری ازمقام های ارشد دیگرکشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، درلندن گشایش یافت.
دیوید کامرون، نخست وزیرانگلیس، فیلیپ هاموند وجان کری، وزیران امور خارجه انگلیس وآمریکا ازجمله مقاماتی هستند که تاکنون دراین نشست سخنرانی کرده اند.
براساس اعلام دست اندرکاران کنفرانس افغانستان، ازمقامات بیش از60کشور جهان وبیش از20سازمان ونهاد بین المللی برای حضور دراین کنفرانس بین المللی دعوت به عمل آمده است.
به گفته کارشناسان، این کنفرانس دو هدف اصلی دارد؛ یکی ارزیابی تعهدات افغانستان برای اصلاحات در اداره امور و بهبود حکومت داری و دیگری تغییر در شکل کمک های جهانی به افغانستان است.
اروپام** 4** 1552**1859


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن