تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادگاه استانبول خواهان مجازات جوانان معترض به نظامیان آمریکایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادگاه استانبول خواهان مجازات جوانان معترض به نظامیان آمریکایی شد استانبول- دادستان دادگاه استانبول ترکیه روز پنجشنبه با تنظیم ادعانامه ای خواستار مجازات یک و نیم تا ده سال مجازات زندان برای 13 جوان معترض به نظامیان آمریکایی شد.


به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی ، گروهی از اعضای اتحادیه جوانان ترکیه ماه گذشته با حضور در محوطه ای که کشتی آمریکایی (USS ROSS (DDG71در استانبول لنگر انداخته بود ، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
تظاهرکنندگان در این محل با فروبردن سر سه نظامی آمریکایی در گونی «شعارهای یانکی به خانه ات برگرد» و «آمریکای قاتل از خاورمیانه گم شو» سر دادند.
دادستان دادگاه استانبول درادعانامه خود علیه 13 تن از جوانان یاد شده که در این ارتباط بازداشت شده بودند ، خواهان یک و نیم تا 10 سال مجازات زندان به اتهام ارتکاب جرایم مربوط به «تخلف از قانون»، «دشنام و تحقیر » و «صدمه وارد کردن به جان و مال» شد.
موضوع فرو کردن سر در گونی با حادثه دستگیری چند نظامی ترکیه توسط نظامیان آمریکایی در شمال عراق در جریان اشغال عراق ارتباط دارد.
در این حادثه نظامیان آمریکایی حین بازداشت سر نظامیان ترکیه را وارد گونی کرده بودند.
خاورم ** 2010 **1917


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن