تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه دومین پیروزی خود را در لیگ برتر تجربه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه دومین پیروزی خود را در لیگ برتر تجربه کرد ارومیه - ایرنا - تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور با برتری برابر همنام تبریزی اش دومین پیروزی خود را تجربه کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته کشور عصر پنجشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه میزبان شهرداری تبریز بود.
شهرداری ارومیه در این دیدار که در سالن پیام مخابرات ارومیه برگزار شد، توانست با نتیجه سه بر یک بر مهمان خود غلبه کند.
شاگردان "محمدعلی بیقالی" در ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج 25-21 ، 25-19 و 25-22 بر تیم شهرداری تبریز پیروز شدند و تنها ست اول را با نتیجه 25-21 بر حریف خود واگذار کردند.
*نبود بازیکنان غیربومی در تمرینات مشکل اصلی ماست
محمدعلی بیقالی سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه پس از این پیروزی به خبرنگار ایرنا گفت: نبود بازیکنان غیر بومی در جلسات تمرینی یکی از مشکلاتی است که موجب عدم هماهنگی لازم در تیم ما می شود.
وی افزود: تنها مشکل تیم شهرداری ارومیه عدم هماهنگی بازیکنان با ملی پوشان غیر بومی است چرا که آنان در طول هفته بر سر تمرینات ما نیستند و فقط در زمان برگزاری مسابقات به ارومیه می آیند.
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه گفت: به هیچ وجه نمی توانیم قول قهرمانی یا ایستادن در رده های بالای جدول را بدهیم چرا که تیم های همچون ثامن الحجج و گسترش فولاد هستند که ترکیب اصلی آنان را بازیکنان ملی پوش و فیکس تیم ملی تشکیل داده است و امتیاز گرفتن از آنان کار بسیار سخت و دشواری است.
بیقالی گفت: اگر بتوانیم در جمع چهار تیم برتر جدول بمانیم کار بزرگی کرده ایم و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان شهرداری ارومیه بر این امر استوار شده است.
وی افزود: ما در هفته ششم این رقابتها میزبان تیم نفت و گاز گچساران هستیم و می توان گفت حریف سرسختی برای ما به شمار می رود.

* رضایت سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز با وجود باخت از عملکرد بازیکنان
حسن زنده گرد سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری تبریز نیز پس از این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان جوان و کم تجربه ام جدال خوبی مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه داشتند.
وی افزود: امسال ترکیب تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و بومی است و برای کسب تجربه و آماده شدن برای سالهای آینده سرمایه گذاری کرده ایم.
بیقالی گفت: ما در ست اول توانستیم نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم ولی در ادامه تجربه بازیکنان شهرداری ارومیه بر ما غالب شد با وجود این، از عملکرد شاگردانم راضی هستم زیرا که می دانم هر چه در توان داشتند به کار بستند.
زنده گرد افزود: تیم شهرداری ارومیه از وجود سه بازیکن ملی پوش بهره می برد و مطمئنا یکی از قدرت های لیگ محسوب می شود.
در هفته ششم این رقابتها تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه میزبان نفت و گاز گچساران است.
538/7126/8136


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن