تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی: تنبیه بازیکنان متخلف سرباز از سوی مراجع مربوطه درست است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ویسی: تنبیه بازیکنان متخلف سرباز از سوی مراجع مربوطه درست است تبریز - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تنبیه بازیکنان سربازی که برای دریافت پایان خدمت تخلف کرده اند، از سوی مراجع ذی صلاح درست بوده و آن را تایید می کنم.


عبدالله ویسی عصر روز پنج شنبه در کنفرانس خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز، با بیان اینکه هر فرد مذکر ایرانی باید زیر پرچم کشور خود خدمت سربازی را انجام دهد، افزود: اینکه نیروی انتظامی با افرادی که برای فرار از خدمت سربازی تخلف می کنند، برخورد کرده امری طبیعی و قابل دفاع است.
وی گفت: این قضیه باید هر چه سریع تر حل و فصل شود تا فضای فوتبال کشور بیش از این خراب نشود.
ویسی درباره بازی امروز تیم های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز، گفت: این بازی بسیار جاندار و زیبا بود که هر دو تیم برای کسب هر سه امتیاز به میدان آمده بودند و هر یک می توانستند برنده از زمین بازی خارج شوند.
وی گفت: من از نتیجه حاصل شده رضایت دارم، چون بازی در زمین حریف و یکی از رقبای جدی ما در پایین جدول بود و کسب تک امتیاز این بازی می تواند در ادامه لیگ ما را کمک کند.
ویسی با اشاره به نقش آفرینی بازیکنان تازه وارد در هر دو تیم، اظهارکرد: این بازی نشان داد که انتخاب بازیکنان جدید در تیم ها درست بوده و امیدواریم این روند در سایر تیم ها نیز به خوبی پیش رود.
وی با انتقاد از کسانی که نسبت به بومی گرایی در تیم های خوزستانی ایراد می گیرند، گفت: ما پارسال رویکرد بالاسی نسبت به بومی گرایی در استقلال خوزستان داشتیم اما گفتند باید برای امسال تیمی در شان فوتبال خوزستان بسته شود که بر همین اساس تیمی متفاوت تر بستیم ، اما در زمینه جوان گرایی ما همچنان به کار خود ادامه می دهیم و 13 بازیکن زیر 23 سال در تیم خود داریم.
ویسی ادامه داد: با توجه به شرایط فوتبال کشور دیگر امروز نمی توان بازیکنان بومی را به زور در تیم ها نگهداشت.
وی از برگزاری یک اردوی آماده سازی در کیش در تعطیلات آینده لیگ برتر خبر داد و گفت: در این اردو تلاش خواهیم کرد به هماهنگی بهتر و بیشتری دست پیدا کنیم.
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان با تساوی 2 بر 2 در تبریز خاتمه یافت تا دو تیم به ترتیب با 16 و 17 امتیاز در رده های 13 و یازده جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرند.
7236/587


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن