تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی ترکیه،عراق و چین بر حریفان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان/ پیروزی ترکیه،عراق و چین بر حریفان آبادان - ایرنا - تیم های کشتی فرنگی ترکیه، عراق و چین در رقابت های لیگ باشگاههای جهان که در آبادان در جریان است روز پنجشنبه حریفان خود را شکست دادند.


به گزارش ایرنا در رقابت های برگزار شده، تیم کشتی ترکیه با نتیجه 5 بر 3 تیم کوبا را شکست داد، المیثاق عراق نیز با نتیجه 6 بر 2 باشگاه ارتش سوریه را شکست داد وتیم اتحادیه کشتی چین با نتیجه 7 بر 1 تیم کشتی گمرک آذربایجان را شکست داد.
نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی باشگاه های جهان با شرکت 12 تیم خارجی و چهار تیم ایرانی روز پنجشنبه در سالن کوثر آبادان آغاز شده است و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
7102|7104/547//551


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن