تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819102138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سنت شکنی فیفا پس از نیم قرن؛ نویر یک قدم تا توپ طلا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سنت شکنی فیفا پس از نیم قرن؛ نویر یک قدم تا توپ طلا


همان طور که انتظار می رفت امسال یک دروازه بان تمام عیار یعنی نویر رقیب رونالدو و مسی دو فوق ستاره فوتبال جهان نامزد توپ طلا است. نویر در شرایطی در میان سه نامزد توپ طلا قرار گرفته تا پیش از این فقط یک بار یک دروازه بان شانس دریافت این جایزه را داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کریستیانو رونالدو، مهاجم رئال مادرید، لیونل مسی مهاجم بارسلونا و نانوئل نویر دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان سه نامزد دریافت جایزه‌ی توپ طلای سال ۲۰۱۴ میلادی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال شدند. همان طور که انتظار می رفت امسال یک دروازه بان تمام عیار یعنی نویر رقیب رونالدو و مسی دو فوق ستاره فوتبال جهان نامزد توپ طلا خواهد بود .
نویر اما در شرایطی در میان سه نامزد توپ طلا قرار گرفته تا پیش از این فقط یک بار یک دروازه بان توانسته این جایزه را از آن خود کند.
بیاشین گلر افسانه ای شوروی سابق که در سال 1963 صاحب توپ طلا شد هرچند پیش از آن نیز افراد دیگری نیز بودند اما توپ طلا فقط همان یک بار به یک دروازه بان رسید.
با این وجود دریافت این جایزه  از سوی یاشین و حتی قرار گرفتن نام سه دروازه بان دیگر برای دریافت این جایزه ارزشمند به سالهایی برمی گردد که فیفا نقشی در انتخاب نامزد ها نداشت.
اما این بار حضور نویر می تونه این نوید رو بده که شاید فیفا قصد سنت شکنی دارد و می شود امیدوار بود که پس از نیم قرن توپ طلای فوتبال جهان در دست یک دروازه بان برق بزند.
در مقابل حمایت ها از نویر برای دریافت توپ طلا  دراین میان افرادی هستند که با این انتخاب مخالفند و معتقدند در جایی که کسانی مانند بوفن و اشنایدر دستشان از این جایزه کوتاه ماند این جایزه به نویر برسد.



دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن