تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803962664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا آمریکا، فرش قرمزی را که مدت‌هاست برای تروریست‌ها پهن کرده، جمع خواهد کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آیا آمریکا، فرش قرمزی را که مدت‌هاست برای تروریست‌ها پهن کرده، جمع خواهد کرد؟
رئیس جمهور آمریکا، دیگر رؤیای تروریست ها که به دنبال تغییر سرنوشت ملت ها هستند را نمی تواند محقق سازد؛ از اینرو ترسی، وجود این توطئه گران را فرا گرفته که مبادا رئیس جمهور آمریکا، رویاهای آنان را به توهماتی واهی مبدل سازد و فرش قرمزی را که طی دهه ها زیر پای آنان انداخته است را جمع کند؟!!


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رونامه"الوطن"؛ به دنبال پیروزی‎های پی در پی ای که ارتش سوریه در بیشتر جبهه ها بویژه در استان های تحت چنگال تروریسم بین‌الملل، مانند استان درعا، حماه، دیر الزور، حلب و ریف دمشق محقق می سازد، رسانه ها و ادوات سیاسی متخاصم، به تحریک معارضان و کوچک نشان دادن دستاوردهای ارتش سوریه در چارچوب توطئه ای فراگیر که نابودی ملت سوریه را هدف قرار داده است، ادامه می‎دهند.


هرچند، توطئه گران، تمام تلاش خود را برای تحریک معارضان و کوچک نشان دادن دستاوردهای ملت سوریه و نیز ایجاد مناطق پرواز ممنوع و یا مناطق امن در اراضی سوریه به کار گرفتند، ولی آنگونه که به نظر می رسد، این آخرین تلاش های پلیدانه ای است که توطئه گران علیه سوریه انجام می دهند؛ چراکه رئیس جمهور آمریکا، دیگر رویای این جنگجویان که به دنبال تغییر سرنوشت ملت ها هستند را نمی تواند محقق سازد؛ از اینرو ترسی، وجود این توطئه گران را فرا گرفته که مبادا رئیس جمهور آمریکا، رویاهای آنان را به توهماتی واهی مبدل سازد و فرش قرمزی را که زیر پاهای مزدوران و وابستگان خود، طی دهه های گذشته انداخته بوده است را جمع کند؟!! 


روشن است که طرف آمریکایی متقاعد شده است که دیگر فرصتی برای حماقت بازی نیست و فضای بین المللی و حاکم بر روابط بین المللی و قدرت موضع سوری، ممنوعیت‌های بسیاری را بوجود آورده است؛ چرا که تجارت با حقوق ملت سوریه تحت شعار حمایت از شهروندان سوری و تلاش جهت فریب افکار عمومی جهان، مبنی بر آنکه دولت سوریه مردم خود را می کشد، دیگر ممکن نیست و افکار عمومی جهان به خوبی می داند، آنچه در سوریه جریان دارد، توطئه و تروریسم سرمایه گذاری شده است که دستاوردی جز مصیبت و بدبختی برای ملت سوریه نداشته است.


در واقع سوریه با مزدوران تروریستی روبه روست که از سراسر دنیا، اعم از اروپا، آمریکا، کشورهای عربی منطقه، پاکستان، افغانستان و... به این کشور آمده اند و توسط سرمایه داران و امپریالیسم جهانی با اهداف سیاسی حمایت می‌شوند.


از این رو، روشن است، تمام بهانه ها و دستاویزهایی که جغدها و کلاغ ها در منطقه، سعی دارندبدان متوسل شوند، سست تر از تا عنکبوت است و ترکش های آن به خودشان باز می گردد؛ در نتیجه، سرنوشتی جز شکست ندارد؛ ولی متاسفانه، این توطئه گران به جای آنکه طرحی برای برون رفت خود از چاه خودکنده، ترسیم کنند، باز به همان سیاست های رنگ و رو باخته خود بازگشته اند و باز بر نشر شرارت های خود، آزار بی گناهان و در تنگنا قرار دادن آنان اصرار می ورزند؛ آن هم در زمانی که برخی افراد دلسوز، سعی دارند آنان را نجات دهند و از باتلاقی که در آن غرق شده اند، بیروشان بکشند؛ در وقتی که عقل می گوید باید از این مهلکه خارج شد و پیش از آنکه آتش آن دامنگیر همگان شود، شراره های آن را خاموش کرد.






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن