تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799537096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در صورت انحلال بانک با متخلفان برخورد می‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: در صورت انحلال بانک با متخلفان برخورد می‌شود
کد خبر: ۴۵۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸ - 03 December 2014


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه در صورت انحلال بانک خطری متوجه سپرده‌گذاران و سهامداران نیست، گفت: فقط با مدیران متخلف برخورد صورت خواهد گرفت.

 روز گذشته (سه‌شنبه) گروه پارلمانی فارس خبری از انحلال یکی از بانک‌های خصوصی کشور به نقل از عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی منتشر کرد.

به سراغ عزت‌الله یوسفیان‌ملا رفتیم تا ضمن بررسی ابعاد بیشتر این انحلال، سرنوشت سپرده‌گذاران و سهامداران این بانک خصوصی را درصورت انحلال را جویا شویم.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در بیان وضعیت یکی از بانک‌های خصوصی که قرار است از سوی بانک مرکزی منحل شود، گفت:‌ در صورت انحلال این بانک هیچ اتفاق و مسئله‌ای متوجه سپرده‌گذاران و ‌سهامداران این بانک نیست.

وی با تاکید بر اینکه اگر بانکی منحل شود این انحلال فقط متوجه مدیران و مسئولان متخلف است، اظهار داشت: در پرونده 3 هزار میلیاردی مسئول یک بانک در حد اعدام نیز وضعیتش پیش رفت اما هیچ اتفاقی در آن بانک نیفتاد زیرا نظام، دولت و دستگاه قضایی با بانک برخورد نمی‌کنند بلکه برخورد با مسئولان متخلف صورت می‌گیرد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه در صورت انحلال بانک خصوصی یاد شده هیچ کدام از سپرده‌گذاران و سهامداران احساس نخواهند کرد که این بانک منحل شده، تصریح کرد: سپرده‌گذاران و سهامداران مدیران بانک را نمی‌شناسند و فقط در صورت نیاز به بانک مراجعه می‌کنند، اکنون نیز فقط با مسئولان متخلف برخورد صورت خواهد گرفت و سپرده‌گذاران و سهامدارن هیچ تغییری حس نخواهند کرد.

یوسفیان‌‌ملا وجود زمان قبل از انحلال بانک را فرصتی برای تصمیم‌گیری درباره وضعیت سرمایه‌گذاران و سپرده‌گذاران عنوان کرد و افزود: در صورت انحلال جمع متخلف کنار رفته و مقامات جدیدی به مجموعه خواهند آمد؛ اگر مسئله خیلی حاد باشد ممکن است ادغام صورت گیرد اما در نهایت برای کسانی که دفترچه و چک دارند یا سرمایه‌گذاران یا سهامداراند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران باید در شرایط مختلف احساس امنیت کنند، خاطرنشان کرد: آنها باید بدانند نظام فقط با مسئولان بانکی برخورد می‌کنند و خطری متوجه آنها نیست و حقوق‌شان از بین نمی‌رود؛ مسئولان هم باید نسبت به این موضوع آگاه باشند که نمی‌توان با سپرده‌های مردم اقداماتی انجام داد که قانونی نیست.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی عملکرد بسیاری از بانک‌ها را  مطلوب توصیف کرد و افزود: همه بانک‌ها باید به رسالت اصلی خود برگردند.

یوسفیان‌ملا در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس، به پرونده 42 میلیارد دلاری اشاره کرد و ادامه داد: بانک مرکزی 42 میلیارد دلار بین بانک‌ها توزیع کرده، حال اگر بانک مرکزی بگوید این ارزها که با نرخ مرجع به بانک‌ها داده شده را چه کرده‌اند؟ چرا نباید بانک‌ها لیست‌های خود را ارائه کنند، این نشان می‌دهد مشکلی در این زمینه وجود دارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی بانک‌ها با سپرده‌گذاران تماس گرفته و گفته‌اند چون شما در این مدت مثلا 300 میلیون گردش مالی داشته‌اید و ژول به بانک آورده‌اید، به طور مثال 3 هزار دلار به شما می‌دهیم، حال اگر این اتفاق یکبار می‌افتاد شاید می‌توانستیم آن را ندیده بگیریم اما این اتفاق بارها افتاده؛ متأسفانه چنین اتفاقی از سوی چندین بانک رخ داده است.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره مجدد به پرونده 42 میلیارد دلاری، تأکید کرد: تا زمانی که بانک‌ها لیست‌های مربوط به 42 میلیارد دلار را ندهند مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

وی با تقدیر از بانک مرکزی به دلیل وجود اهتمام برای برخورد با متخلفان، گفت: همه تصور می‌کردند چون آقای سیف یک فرد بانکی است با بانک‌ها برخورد نمی‌کند اما وی در این زمینه محکم ایستاده و قصد برخورد با متخلفان را دارد و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم به اتفاق آراء از آقای سیف حمایت می‌کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن