تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوی: مسئولین صبا با شکایت پاسخ زحماتم را دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرفاوی: مسئولین صبا با شکایت پاسخ زحماتم را دادند تهران - ایرنا - سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: مسئولین باشگاه صبای قم با شکایت خود پاسخ زحماتم را در این تیم دادند.


به گزارش ایرنا، پیش از آغاز نشست خبری قبل از مسابقه تیم های پیکان تهران و سپاهان اصفهان، محمد زرندی مدیر رسانه ای تیم پیکان اعلام کرد که کارت مربیگری صمد مرفاوی و ساکت الهامی صادر شده است و مشکلی برای نشستن روی نیمکت این تیم ندارند.
صمد مرفاوی نیز در این نشست گفت: از منصور ابراهیم زاده به دلیل زحماتی که در تیم پیکان کشید، تشکر می کنم. از شاگردانم در صبا نیز تشکر می کنم که با تمام وجود با من همکاری کردند و مردانه تمام مشکلاتی که تیم داشت را تحمل کردند.
وی اظهار داشت: از جمعه کارمان را در تیم پیکان آغاز کردیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم به نتایج خوبی برسیم، چون لیاقت و شخصیت جایگاه بالاتری را در لیگ برتر داریم.
مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا شما به دلیل پول و همچنین مخالفت جهان بینی مدیرعامل صبا از این تیم جدا شده اید، گفت: دوست ندارم درباره صبا صحبت کنم و می خواهم پرونده این تیم را ببندم چون در حال حاضر نسبت به پیکان تعهد دارم و همه فکر و ذکرم معطوف به این تیم است. من و همکارانم چند ماه در صبا زحمت کشیدیم و مسیر تهران تا قم را هر روز طی می کردیم. می توانستیم زودتر از صبا جدا شویم اما به کارمان علاقه داشتیم و تا جایی که می توانستیم زحمت کشیدیم.
وی ادامه داد: از مسئولان صبا تشکر می کنم که زحمات ما را با مصاحبه ها و شکایت خود دادند. بدون اینکه یک ریال از تیم صبا دریافتی داشته باشیم مردانگی و از خودگذشتگی داشتیم تا کارمان را انجام دادیم اما وقتی نیم فصل به پایان رسید شرایط را مناسب ندیدم و از این تیم به صورت قانونی جدا شدم.
سرمربی جدید پیکان گفت: برخی دوستان جدایی من را اخلاقی نمی دانستند اما ما کارمان را اخلاقی و وجدانی انجام دادیم.
وی درباره برنامه اش در زمان نقل و انتقالات نیم فصل گفت: سعی می کنیم با کمک مدیریت باشگاه، نفرات مورد نیاز خود را جذب کنیم و در آینده نیز لیست مازاد خود را اعلام می کنیم.
مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب پیکان برای او ریسک نبود؟ اظهار داشت: فوتبال همراه با ریسک است و در هر تیمی که حضور داشته باشیم، کار سختی داریم.
وی درباره مبارزه اش با بازیکن سالاری در پیکان خاطرنشان کرد: به پیکان نیامده ام که با کسی مبارزه کنم. باید رابطه ای همدلانه و صمیمی داشته باشیم تا کارمان را به خوبی انجام دهیم.
ورزشی (3) ** 2024**1379


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن