تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی گسترش فولاد: شناخت خوبی از استقلال خوزستان داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مربی گسترش فولاد: شناخت خوبی از استقلال خوزستان داریم تبریز - ایرنا- مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: شناخت خوبی از تیم استقلال خوزستان داریم و برای مقابله با این تیم متحول شده آماده هستیم.


بهمن خداکرم روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، افزود: طی روزهای اخیر روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم و به خوبی می دانیم با چه شیوه ای مقابل آنها بازی کنیم.
وی اظهار کرد: استقلال خوزستان شرایط مشابهی با ما دارد و جایگاه هر دو تیم در جدول رده بندی این بازی را حساس تر کرده است.
خداکرم گفت: تیم حریف از چند بازیکن بسیار تاثیرگذار سود می برد که برنامه ویژه ای برای از جریان انداختن آنها در بازی داریم که اگر بازیکنان دستورات تاکتیکی را رعایت کنند می توانیم در این دیدار برنده از زمین خارج شویم.
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان ساعت 14 فردا / پنج شنبه / درورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار می شود.
گسترش فولاد با 15 امتیاز در رده چهاردهم و استقلال خوزستان با 16 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان به دلیل پرواز دیرهنگام به تبریز در کنفرانس خبری امروز حاضر نشد.
7236/587


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن