تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادی:معرفی نشدن من برای انتخابات کنفدراسیون آسیا سوتفاهم ایجاد می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرادی:معرفی نشدن من برای انتخابات کنفدراسیون آسیا سوتفاهم ایجاد می کند تهران - ایرنا - دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: معرفی نکردن من از سوی فدراسیون وزنه برداری برای انتخابات کنفدراسیون آسیا موجب سوء تفاهم می شود ودر رای گیری نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.


علی مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا 5 و 6 ژانویه سال 2015 ( 15 و16 دی ماه )در دوحه قطر برگزار می شود که در روز نخست بررسی قوانین، مقررات و کنگره و در روز دوم هم انتخابات برگزار می شود.
وی اظهار داشت: فدراسیون وزنه برداری این اختیار را دارد براساس قانون نفرات متعددی را برای نامزدی در سمت های مختلف معرفی کند و هر کشوری می تواند از این شرایط و قوانین موجود استفاده کند به طوری که برای پست هایی مانند هیات رییسه، کمیته فنی، کمیته تحقیقات و پژوهش، کمیته پزشکی و سایر پست ها افراد را معرفی و هر فردی که رای بیشتری کسب کند ،انتخاب می شود.
وی با بیان این که شخص حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری فقط خودش را برای پست نایب رییسی معرفی کرده است، گفت: من هم براساس قوانین فدراسیون بین المللی با داشتن 12 سال سابقه مدیریت و تمایل کشورها می توانم در انتخابات برای پست دبیر کلی شرکت کنم.
مرادی خاطرنشان کرد: معرفی نشدن من از سوی فدراسیون وزنه برداری برای سایر اعضا سوء تفاهم ایجاد می کند و این امر در رای گیری تاثیر منفی خواهد گذاشت .از این مسئله خرسند نیستم چرا که من نماینده ورزش کشور هستم و به عنوان یک ایرانی مسلمان افتخار می کنم که در کنفدراسیون آسیا حضور داشته باشم.
وی ادامه داد: این موضوع به هیچ عنوان در بعد ملی برای کشور ما خوشایند نیست چرا که پست هایی مانند نایب رییسی و هیات اجرایی با پست دبیر کلی به دلیل تاثیرگذار بودن تفاوت دارد و احساسم این است که فدراسیون دوباره اشتباه چهار سال پیش را مرتکب خواهد شد.
وی گفت: در ایران افرادی حضور دارند که از نظر فنی جزو بهترین های دنیا هستند و می توانند برای انتخابات کمیته فنی، پزشکی و آموزش و تحقیقات معرفی شوند .جمعه شب گذشته فدراسیون دکتر مصطفی حکمت پور را برای کمیته آموزش و تحقیقات معرفی کرد، این معرفی دیر انجام شد زیرا فرصت اعلام شده از سوی کنفدراسیون آسیا 3 هفته پیش بود ، حال نام او به هیات رییسه معرفی شده است بنابراین ممکن است او را قبول و یا رد کنند.
رییس اسبق فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: این موضوع از نظر مدیریتی جای سووال دارد چرا که مدارک ثبت نام را به حسین رضازاده به صورت دستی در قزاقستان تحویل دادم و معرفی سایر نفرات را هم به موقع می توانست انجام دهد و حیف است که در بدنه کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ایرانیها نباشند.
وی با بیان اینکه ایرانی ها از نظر فنی در وزنه برداری آسیا شاخص هستند ، گفت: هر کشوری توانمندی خودش را دارد و وزنه برداری آسیا مدیون ایران و پیشکسوتان کشورمان است . سایر کشورها با قدرت پست های حساس و کلیدی را می گیرند و من هم یک تنه نمی توانم از حقوق کشورم دفاع کنم و نیازمند حمایت هستم.
مرادی خاطرنشان کرد: علی ملکی عضو کمیته فنی و مرحوم دکتر شهابی رییس کمیته پزشکی وزنه برداری آسیا بودند که این سمت اکنون برعهده دکتر لطفعلی پورکاظمی است و دکتر داود باقری هم دبیری این کمیته را برعهده دارد که متاسفانه همه این پست ها را از دست خواهیم داد.
وی یادآور شد: اطمینان دارم که این موضع وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیست و تصمیمی صرفا شخصی و خودخواهانه است و مغایر با اهداف و چارچوب نظام و به دور از مسایل اخلاقی است.
مرادی در مورد این که حسین رضازاده در رسانه ها اعلام کرده است که از وی در انتخابات کنفدراسیون آسیا حمایت می کند ، گفت: بیان اینگونه مطالب فریب دادن مسوولان ورزش کشور است و از نظر اخلاقی درست نیست چرا که در عمل به گونه ای دیگر است و این امر برای ورزش کشور ما که سرلوحه آن جوانمردی و راستگویی است، درست نیست.
وی در پاسخ به این سووال که آیا شما هم از کاندیداتوری حسین رضازاده حمایت می کنید؟ گفت: در ابتدا انتخابات دبیر کلی برگزار می شود در صورتی که من رای بیاورم دیگر رضازاده نمی تواند در انتخابات شرکت کند، مگر آن که در پشت صحنه انتخابات اتفاقات دیگری افتاده باشد که من در جریان نیستم.

*هیات رییسه تصمیم به برگزاری مسابقات در ‍‍ژانویه گرفت

دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا همچنین در مورد برگزاری رقابت های قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در ابتدای سال میلادی گفت: این تصمیم شخص بنده نیست بلکه هیات رییسه تصمیم به برپایی مسابقات در این تاریخ گرفته و در تقویم فدراسیون بین المللی ثبت شده است.
وی ادامه داد: فدراسیون وزنه برداری برای این مسابقات هیچ برنامه ای نداشته و حال می گویند که مسابقات تغییر داشته و اینکه می گویند ما دعوتنامه ندادیم، چطور فرم کاندیداتوری انتخابات را به صورت دستی به آنها دادم و خیلی سریع آن را ارایه دادند و این که ما دعوتنامه نداده باشیم نه تنها برای ایران بلکه برای سایر کشورها هم چیز بعیدی نیست چرا که با یک تماس تلفنی و با هماهنگی دعوتنامه را برایشان ایمیل می کنیم.
مرادی یادآور شد: اینها کم کاری های خودشان را نشان می دهد و متاسفانه دودش به چشم نوجوانان و پشتوانه های وزنه برداری می رود . در حال حاضر برنامه آماده سازی در رده جوانان و نوجوانان ضعیف و از برنامه اصلی دور است.
وی خاطرنشان کرد: من هم به زمان برگزاری این رقابت ها در این ماه به هیات رییسه کنفدراسیون آسیا اعتراض کردم و گفتم زمان مناسبی نیست . اما کشورها برنامه های خودشان را بر این اساس تنظیم می کنند و بسیاری از کشورها هم تاکنون اعلام آمادگی کرده اند.
مرادی ادامه داد: در کشور ما هم چون ورزشکاران رده سنی نوجوانان و یا جوانان دانش آموز و یا دانشجو هستند بنابراین باید برنامه ریزی کرد اما باید اذعان کرد که برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه ضعیف است.
وی یادآور شد: چنان چه در حالی که در آستانه برگزاری بازیهای آسیایی قرار داشتیم، فدراسیون ملی پوشان را به اردوی 40 روزه مجارستان برد و همین امر موجب آسیب دیدگی بسیاری از ملی پوشان در بازیهای آسیایی شد.
مرادی ادامه داد: قصد دخالت در کار کادر فنی را ندارم اما در تمام دنیا استراحت مطلق برای ورزشکاران وجود ندارد و آنها را به نوعی رها نمی کنند اما اکنون ملی پوشان ما رها شده اند و خودزنی و خودمحوری فدراسیون مغایر با اهداف و سیاست ها است.
ورزشی (4)**1067**1581


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن