تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802426491




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و جوانان فقیرترین وزارتخانه دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش و جوانان: وزارت ورزش و جوانان فقیرترین وزارتخانه دولت است زنجان - ایرنا - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارت از نظر بودجه فقیرترین وزارتخانه دولت است.


"محمود گلزاری" روز چهارشنبه درشورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با ذکر اینکه هم اکنون دولت از نظر درآمدها و منابع مالی در شرایط خوبی به سر نمی برد، افزود:
این وزارتخانه نیز به تبع مجموعه دولت از مشکلات مالی و اعتباری خاص خود رنج می برد.
وی اظهار کرد: هم اکنون دولت در فشار اقتصادی به سر می برد و از سوی دیگر با جذب کارمندان و یا بدنه مدیریتی ناکارآمد و بی کفایت به مشکلات موجود دامن زده شده است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در یک مصوبه غیر عاقلانه و غیر منطقی، دو بخشی که هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند، با هم ادغام شدند و نتیجه آن ایجاد مشکلات بسیار در یک بدنه غیرمرتبط شد.
وی خاطر نشان کرد: در حالی دو بخش ورزش و جوانان با یکدیگر ادغام شدند که بودجه در نظر گرفته شده برای آن از سایر وزارتخانه ها پایین تر است.
گلزاری ادامه داد: از سوی دیگر بخش انبوهی از بودجه اختصاصی باید در میان جمعیت کلانی از کارمندان توزیع شود و همین موضوع فرصت تامین اعتبار بسیاری از برنامه ها را از این وزارت می گیرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از سوی دیگر مجلس در طرحی مصوب کرد که دستگاه ها مجاز هستند یک درصد از اعتبار خود را به بخش ورزش اختصاص دهند.
وی تصریح کرد: در مقابل چون هیچ اجباری در کار نبود، دستگاه ها نیز اولویتی برای اجرای این مصوبه قائل نشدند و یک درصد اعتبار آنها نیز به بخش ورزش اختصاص نیافت.
گلزاری اضافه کرد: هم اکنون مسوولان این وزارتخانه در تلاش برای تغییر این مجاز بودن به مکلف بودن پرداخت یک درصد بودجه دستگاه ها هستند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز هم دولت در سطح کلان و هم وزارتخانه در سطح خرد، در تلاش برای بهبود وضعیت حقوقی کارمندان هستند.
وی تاکید کرد: باید به خاطر داشت که برخی از مشکلات مالی موجود در این وزارتخانه و بدنه دولت، ربطی به دولت ندارد و ناشی از مدیریت نادرست است.
گلزاری افزود: در بحث جوانان نیز اصل قضیه ادغام دو بخش اشتباه بوده که یک بخش فرابخشی را با یک حوزه ای تخصصی تلفیق کردند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طی زمانی که پس از ادغام این دو بخش گذشت، مشکلات و مسائلی که در بحث جوانان ایجاد شده، همه دولتمردان متوجه اشتباه بودن این مصوبه شدند.
وی یادآورشد: از این رو هم اکنون مسوولان در تلاش برای تفکیک این دو بخش هستند.
گلزاری اظهار کرد: البته باید به خاطر داشت از زمان ارایه این برنامه تا زمان تحقق و اجرای آن به حتم مسائل و مشکلات مختلفی مطرح خواهد شد و همین موضوع منجر به طی زمان طولانی تا تحقق آن می شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام مسوولان هر دو بخش ورزش و جوانان باید به خاطر داشته باشند که آبروی هر یک از آنها اعتبار دیگری را نیز حفظ می کند.
وی بااشاره به اینکه هم اکنون این وزارتخانه در تلاش برای اجرای دو برنامه کلان برای جوانان است، ادامه داد: یکی از این برنامه ها مربوط به ساماندهی حوزه جوانان و بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد "سمن" است که باید زمینه تشویق جوانان برای حضور در این تشکل ها را فراهم کرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان باید اوقات فراغت و زمان تفریح خود را در سمن ها سپری کنند و در این مدت ضمن فراگیری مباحث مختلف و افزایش توانمندی های خود، بخشی از مسوولیت اجرای کارهای بخش دولتی را برعهده بگیرند.
وی اضافه کرد: در برنامه بعدی، این وزارت در تلاش برای ساماندهی حوزه ازدواج و تحکیم خانواده است.
گلزاری تاکید کرد: باید جوانان در کشور دیده شوند و برای امور آنان برنامه ریزی شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: کارمندان باید زمان بهره وری کاری خود را افزایش دهند و در مدت زمانی که در محیط کار هستند متوجه باشند شاید کاری را که هم اکنون می توانند انجام دهند، فردا ارزشی نداشته باشد.
/1352/7319/596


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن