تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفارت کانادا: کانادایی‎ها به دلیل ناامنی افغانستان را ترک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفارت کانادا:
کانادایی‎ها به دلیل ناامنی افغانستان را ترک کنند
سفارت کانادا در کابل با اشاره به افزایش ناامنی‎ها در این کشور اعلام کرد کانادایی‎ها باید به دلیل افزایش ناامنی افغانستان را ترک کنند.

خبرگزاری فارس: کانادایی‎ها به دلیل ناامنی افغانستان را ترک کنند



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، سفارت کانادا در کابل امروز با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد: تمام اتباع کانادا باید به زودی افغانستان را ترک کنند، زیرا ناامنی‎ها در این کشور افزایش یافته و خطر مرگ آن‎ها جدی است. در این اطلاعیه آمده است: ناامنی‎ها در افغانستان افزایش یافته و شهروندانی که در این کشور حضور دارند باید افغانستان را ترک کنند و کانادایی‎های که قصد سفر به افغانستان را دارند باید ناامنی‎ها بوده و تمام جوانب سفر خود را بررسی کنند. سفارت کانادا در کابل با اشاره به افزایش حملات علیه اتباع خارجی در افغانستان اعلام کرد: سطح تهدید، خشونت‎ها، حملات تروریستی و حملات علیه اتباع خارجی نگران کننده و یک خطر جدی است. این در حالی است که ناامنی‎ها اخیراً در کابل و چند ولایت افغانستان افزایش یافته و اکثر حملات تروریستی علیه اتباع کشورهای خارجی صورت می‎گیرد که سبب کشته و زخمی‎شدن آنها شده است. انتهای پیام/.

93/09/12 - 09:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن