تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرگر: سیتی نیازمند نگه داشتن لمپارد است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کرگر: سیتی نیازمند نگه داشتن لمپارد است
بازیکن سابق فوتبال انگلیسی بر این اعتقاد است که سیتی برای بقا در لیگ پریمیر باید فرانک لمپارد را نگه دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرانک لمپارد بازیکن کهنه کار و با سابقه انگلیسی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پس از حضور طولانی مدت در چلسی به تیم نیویورک سیتی که پیوند برادری با تیم منچستر سیتی بسته است رفت ملی‌پوش سابق انگلیسی قرار شد نیم فصل را با آلمان آبی‌های شهر منچستر بگذارند.

اما وی در نیم فصل درخشش خیره‌کننده‌ای داشت به طوریکه توانست وفاق عمومی و حرفه‌ای را به خود جلب کند و رای قاطبع مردم را با بازی حرفه‌ایش به خود اختصاص دهد.

مسئله که تحسین جیمی کروگر کارشناس مفسر فوتبال انگلیسی را در پی داشت و او به نوعی بر این باور است که بهتر است او حداقل تا پایان فصل قرارداد قرضی خود را با سیتی‌ها تمدید کند چرا که منچستر یونایتد برای بقا در کورس قهرمانی نیازمند چنین بازیکنی است.

جیمی کروگر در این خصوص گفت: چه مدت زمانی است که او فرانک لمپارد این طور و به این شیوه بازی مِی‌کند او به سیتی آمده است او این چنین سوت می‌زند چرا که او فرانک لمپارد است.

در طول 10 الی 20 سال گذشته کسی را مانند او ندیده‌ بودم که در این پست قرار بگیرد و بتواند بدرخشد من فکر می‌کنم فقط تیری آخری در رقابتهای لیگ پریمیری دیده‌ام که مانند او بازی کند.

سیتی باید لمپارد را به هر قیمتی که شده نگه دارد به من نمی‌دانم چه تدبیری باید بیاندیشد که او آنها بتوانند او را در تیم منچستر سیتی نگه‌دارند اما او را باید به هر نحو و قیمتی که شده در سیتی نگه دارد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن