تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813106283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار يک ميليارد توماني براي توسعه اماکن قرآني بهزيستي/ مهدهاي کودک از اصول ديني تخطي نمي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۵۷ب.ظ)
اعتبار يک ميليارد توماني براي توسعه اماکن قرآني بهزيستي/ مهدهاي کودک از اصول ديني تخطي نمي کنند رئيس سازمان بهزيستي کشور گفت: خوشبختانه اعتبارات در نظر گرفته شده براي توسعه اماکن قرآني سازمان بهزيستي رشد قابل توجهي داشته و به يک ميليارد تومان رسيده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، همايون هاشمي در مراسم اختتاميه جشنواره فرهنگي – آموزشي قرآن و عترت سازمان بهزيستي با بيان اين مطلب تصريح کرد: سال گذشته براي توسعه اماکن قرآني سازمان بهزيستي 250 ميليون تومان هزينه شد، اما؛ خوشبختانه اين اعتبارات امسال با رشد 4 برابري همراه بوده است.
وي افزود: در بخش توسعه فعاليت هاي قرآني در سازمان بهزيستي نيز اعتبارات قابل توجهي در نظر گرفته شده و ساير ارگان ها همانند وزارت ارشاد و شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز در اين مسير با سازمان بهزيستي همکاري داشته اند.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با اشاره به شرکت 300 هزار نفر از جامعه هدف سازمان بهزيستي در امور قرآني خاطرنشان کرد: در سازمان بهزيستي کشور هم اکنون 300 هزار نفر فعاليت هاي مستمر قرآني دارند که اين ميزان به نسبت خوشه جمعيتي سازمان، رقم قابل توجهي است.
وي در خصوص برگزاري جشنواره فرهنگي – آموزشي قرآن و عترت در سازمان بهزيستي اظهار کرد: در اين دوره از جشنواره بالغ بر 50 هزار نفر حضور پيدا کردند که امسال موفق شديم سي و دومين دوره اين جشنواره را برگزار کنيم.
هاشمي از اقدامات صورت گرفته شده در مهدهاي کودک براي نهادينه کردن فرهنگ قرآني در ميان کودکان خبر داد و اذعان کرد: با وجود آنکه در 3 دهه اخير آنطور که بايد در زمينه امور قرآني کودکان اقدام نشده بود، موفق شده ايم با بهره گيري از يک مدل بومي شده، آموزش قرآن در مهدهاي کودک را اجرايي کنيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر 92 درصد از کودکاني که حضورشان در مهدهاي کودک واجب است در کنار خانواده هاي خود حضور دارند و بايد براي اين کودکان نيز برنامه ريزي شود.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با تأکيد بر اينکه" مهدهاي کودک کشور بر مبناي اصول دين و ارزش هاي اسلامي فعاليت مي کنند"، گفت: در حال حاضر مهدهاي کودک سراسر کشور بر مبناي اصول قرآني فعاليت مي کنند، اما؛ نمي توان منکر آن شد که در مجموعه مهدهاي کودک سراسر کشور تخطي کوچکي صورت نگيرد.
هاشمي با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده در راستاي تدوين مباني ديني و قرآني براي هر يک از فعاليت هاي سازمان بهزيستي بيان کرد: تلاش ما اين بوده که هر فعاليتي که در سازمان بهزيستي اعم از فعاليت هاي حوزه توانبخشي و امور مداخله گرايانه اي که در سازمان صورت مي گيرد يک اصل قرآني نيز براي آن در نظر گرفته شود و امور سازمان پيوست قرآني نيز داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن