تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی فوتسال امید پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایران خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم ملی فوتسال امید پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان ایران خواهد بود قم - ایرنا- مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ما در کنار تیم ملی بزرگسالان برای تیم های پایه و امید برنامه داریم و تیم امید پشتوانه خوبی برای فوتسال ایران در آینده خواهد بود.


به گزارش ایرنا، محمد ناظم الشریعه در حاشیه بازی دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه که عصر روز سه شنبه با نتیجه تساوی بدون گل در قم پایان یافت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما در تیم امید حتی از تیم های لیگ دسته یک هم بازیکن در اختیار داریم و آنها را برای حضور در تیم ملی بزرگسالان تقویت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: اگر به بازیکنان جوان و امید اهمیت ندهیم نمی توانیم در آینده یک تیم ملی پویا و آماده ای در اختیار داشته باشیم.
ناظم الشریعه همچنین گفت: حضور بازیکنان امید در تورنمنت چهارجانبه ایران و روسیه، از برگزاری چندین اردوی تدارکاتی موثرتر است و امید می رود هر سال بتوانیم چنین رقابت هایی را در کشور داشته باشیم.
وی ادامه داد: مهمترین خروجی تورنمنت چهارجانبه ایران و روسیه در قم، کسب تجربه برای بازیکنان امید است چرا که آنها خود را در برابر یکی از بهترین تیم های جهان محک می زنند.
ناظم الشریعه یادآورشد: روسیه از تیم های بزرگ و قدرتمند جهان است و حضور بازیکنان ما در این رقابت ها، بهترین اردوی آماده سازی می باشد.

* جوانگرایی به سود تیم ملی فوتسال ایران است
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با سیاست جوانگرایی بازیکنان جوان و آینده داری را به تیم ملی ایران دعوت کردم و این در آینده به سود تیم ملی ایران است.
"خسوس کاندلاس" سه شنبه شب در حاشیه دیدار تیم های ایران و روسیه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برخی مخالف سیاست جوانگرایی من در فوتسال ایران هستند ولی بدانند این به سود فوتسال ایران است که بازیکنان جوان، پرانرژی و آینده دار را به تیم ملی دعوت کنیم.
وی ادامه داد: بازیکنان ایران در برابر تیم بزرگسالان روسیه بسیار خوب عمل کردند و در چند مرحله تیم حریف را به شدت تحت فشار قرار دادیم ولی به دلیل دروازه بان خوب روس ها، نتوانستیم به گل برسیم.
کاندلاس همچنین با اشاره به اینکه دو تیم بازی متعادلی را انجام دادند، گفت: تیم ما و نیز روسیه فرصت های گلزنی را داشتند و از موقعیت ها استفاده نشد.
وی برگزاری این مسابقات را برای تیم ملی بسیار موثر دانست و گفت: در این مسابقات بازیکنان ملی پوش مورد سنجش قرار می گیرند بویژه اینکه اگر ما با تیم های بزرگ تورنمنت برگزار کنیم به تجربیات بازیکنان افزوده می شود.

* سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه: بازیکنان ما در برابر تیم ملی ایران خوب بازی کردند
سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه گفت: با توجه به اینکه تیم ملی ایران از تیم های برتر آسیا است ما بازی بسیار خوبی را در برابر این تیم انجام دادیم.
سرگئی اسکرویچ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ایران و روسیه دو قطب مهم در فوتسال هستند و جدال دو تیم می تواند در انتقال تجربیات و نیز در حفظ آمادگی دو تیم موثر باشد.
وی ادامه داد: دو تیم امروز بازی بسیار نزدیک و پرفشاری را انجام دادند ولی ما فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم.
سرگئی اسکرویچ ادامه داد: در بازی روز قبل به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم آنگونه که باید قدرت خود را نشان دهیم ولی در بازی امروز بسیار خوب ظاهر شدیم و تعداد زیادی موقعیت گلزنی را از دست دادیم.
وی یادآورشد: در لیگ روسیه برخلاف ایران، دو وقت 25 دقیقه بازی می کنند به همین دلیل تیم ما از نظر بدنی، آماده تر از ایران ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتسال روسیه از میهمان نوازی مردم قم تقدیر کرد و گفت: تماشاگران قمی با حضور باشکوه خود در سالن مسابقه به هیجان بازی افزودند.
تورنمنت چهارجانبه تیم های ملی ایران و روسیه با حضور تیم های ملی فوتسال امید و بزرگسالان دو کشور روز گذشته در قم آغاز و امشب پایان یافت .
7401/ 550/686


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن