تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تربیت نوین یزد: ضعیف ظاهر شدیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ آزادگان؛ سرمربی تربیت نوین یزد: ضعیف ظاهر شدیم یزد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد گفت: خیلی ضعیف و بد بازی کردیم و بدرستی محتمل شکست در مقابل استقلال اهواز شدیم.


" اصغر سادات زاده " عصر سه شنبه پس از شکست تیمش در برابر تیم استقلال اهواز در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط تیم ما برای فرار از قعر جدول گروه الف لیگ آزادان سخت شد ولی با افزایش تمرینات و ارتقای روحیه بدنبال اعاده حیثیت هستیم.
وی اضافه کرد: اگر در مسابقات تمرکز لازم را داشته باشیم قطعا بهتر می توانیم بازی کنیم و قطعا یکی از کارهایی که باید در روزهای آینده انجام دهیم همین موضوع است.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد و باید ادامه مسابقات را خیلی جدی بگیریم و برای رسیدن به میانه جدول بر تلاش های خود بیفزائیم.
سادات زاده خاطرنشان کرد: ناراحتی من از نارضایتی تماشاگرانی است که به استادیوم می آیند و بخاطر نتایج تیم دلخور این مکان را ترک می کنند.
همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذشتند که در مجموع ما به حق خودمان که کسب سه امتیاز این مسابقه بود رسیدیم.
"داریوش یزدی" افزود: تیم ما هم اکنون در جدول گروه الف وضعیت بسیار خوبی دارد و قطعا برای قهرمانی مسابقات آینده را پیگیری می کنیم.
وی اضافه کرد: تیم تربیت نوین یزد تیم خوبی است که اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده کند نتیجه می گیرد و امیدواریم موفق باشند.
از هفته هشتم لیگ آزادگان تیم تربیت نوین یزد عصر امروز سه شنبه دو بر یک در ورزشگاه شهید نصیری مغلوب استقلال اهواز شد. ک3
7536/616


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن