تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمید علیدوستی سرمربیگری نوجوانان را قبول کرد/ امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حمید علیدوستی سرمربیگری نوجوانان را قبول کرد/ امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان شد ورزش > فوتبال ملی - فدراسیون فوتبال سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سيد محمد هادي آيت الهي، رئيس كميته فني و توسعه در رابطه با جلسه بعدازظهر امروز اين كميته گفت: اردوهای انتخابی و استعدادیابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان از 15 آذرماه در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و با توجه به وقت کمی که دراختیار داریم و اینکه تیم های ملی جوانان و نوجوان باید در تورنمنتی که در قطر از 10 تا 15 ژانویه (20 تا 25 دی ماه) برگزار می شود حضور پیدا کنند و با گرفتن موافقت شفاهی اکثریت اعضای هیات رئیسه فدراسیون، امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و حمید علی دوستی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند.
وی در ادامه افزود: تیم ملی نوجوانان کشورمان یک دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایتالیا روز چهارشنبه 26 آذرماه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد.
نایب رئیس اول فدراسیون در ادامه گفت: با توجه به اینکه تیم ملی زیر 15 سال در مسابقات سال گذشته نانجینگ چین به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت ، کمیته فنی تصمیم گرفت کادر فنی همان تیم را برای تیم ملی زیر 14 سال حفظ کند. برهمین اساس علی طهماسبی به عنوان سرمربی، موسی سواری ، نصراله دیده ماه و دکتر آقازاده به عنوان مربیان تیم ملی زیر 14 سال انتخاب شدند.
آیت الهی در پایان گفت: جلسه بعدی کمیته فنی و توسعه روز یکشنبه 16 آذر ماه در مورد تیم های ملی بانوان و همچنین در مورد پیشنهادات کمیته فوتسال در خصوص تیم های ملی فوتسال بزرگسالان، امید و جوانان بحث و بررسی خواهیم کرد.
251 43

کلید واژه ها: تیم ملی فوتبال جوانان -




سه شنبه 11 آذر 1393 - 18:05:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن