تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیاده روی معلولان در ارومیه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش پیاده روی معلولان در ارومیه برگزار شد ارومیه - ایرنا - همایش پیاده روی معلولان روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی معلولان در ارومیه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش با حضور نزدیک به 100 ورزشکار معلول و جانباز به همراه اعضای خانواده های آنان در مسیر ابتدای خیابان ورزش به طرف فلکه خیرین ارومیه برگزار شد.
این همایش برای نخستین بار با مشارکت اداره کل بهزیستی، اداره کل ورزش و جوانان و هیات جانبازان و معلولان استان و ارومیه اجرا شد و با وجود برودت هوا مورد استقبال خوبی قرار گرفت و اغلب شرکت کنندگان با ویلچر اقدام به شرکت در این پیاده روی کردند.
رییس هیات معلولان و جانبازان آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به نیازها و خواسته های به حق افراد معلول جامعه یکی از وظایف مسئولان و دست اندرکاران دستگاه های مربوطه می باشد و برگزاری همایش پیاده روی معلولان به عنوان یک حرکت فرهنگی ورزشی بخشی از برنامه های مدون هیات استان با مشارکت سایر سازمانها محسوب می شود.
علی صیادی اظهار کرد: به یقین اجرای چنین برنامه هایی می تواند نویدبخش روزهایی خوش برای ورزش معلولان در حوزه همگانی باشد و زمینه ای برای رشد و توسعه ورزش قهرمانی و جذب و شناسایی ورزشکاران مستعد و نخبه است.
وی گفت: استقبال خوبی از حرکت ورزشی صورت گرفته بود و تمامی معلولان و جانبازان ورزشکار و غیر ورزشکار به همراه اعضای خانواده خود در این همایش حضور داشتند.
صیادی ادامه داد: برگزاری سالیانه این همایش از امسال در تقویم ورزشی هیات استان گنجانده شده و قصد داریم این مراسم را هر ساله در روز 12 آذر ماه به مناسبت روز جهانی معلول برگزار کنیم.
در پایان این همایش مراسم قرعه و اهدا جوایز در محوطه اداره بهزیستی شهرستان ارومیه واقع در فلکه خیرین برگزار و جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
7126/581


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن