تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819319609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدال مسابقات اختراعات آلمان به «آقا رجب» اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


جانباز 70 درصد؛
مدال مسابقات اختراعات آلمان به «آقا رجب» اهدا شد
ابوالفضل الیاسی برنده مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آلمان؛ مدال خود را به جانباز 70 درصدی در مشهد مقدس تقدیم کرد.



  به گزارش سرویس مقاومت جام نیوز، ابوالفضل الیاسی برنده مدال طلای شصت و هشتمین دوره از مسابقات جهانی اختراعات آلمان که به تازگی این مدال را به خود اختصاص داده بود، مدال خود را به پاس جانفشانی‌های "رجب محمد زاده" جانباز 70 درصد مشهدی به وی تقدیم کرد.
این نخبه علمی کشور بیان کرد: وقتی با خبر شدم که جانبازی 70 درصد در مشهد مقدس با شرایط بسیار نامناسب فیزیکی زندگی می‌کند و عکس این جانباز بزرگوار را دیدم احساس کردم این مدال به بزرگمردانی از این دست تعلق دارد و در حرکتی نمادین مدال خود را به این جانباز از خودگذشته تقدیم کردم.
الیاسی تصریح کرد: وقتی فهمیدم که این جانباز بزرگوار 27 سال است که نمی‌تواند به درستی غذا بخورد و با مشکلات بسیاری روبرو است با اهدای مدال خود به طور نمادین سعی داشتم بگویم که قهرمان واقعی این مردان هستند.
وی از اهدای مدال دوست خود به این جانباز خبر داد و گفت: در مسابقات جهانی اختراعات که من مدال طلای گروه پزشکی را کسب کردم محمد حسین نوروزی مدال نقره در رشته مکانیک را به خود اختصاص داد که وی نیز پس از مطلع شدن از وضعیت جسمانی این جانباز سرفراز مدال خود را به وی تقدیم کرد.
ابوالفضل الیاسی، برنده مدال طلای اختراعات آلمان، کرواسی و ژنو سوئیس است و محمد حسین نوروزی برنده مدال‌های نقره در مسابقات جهانی اختراعات آلمان، کرواسی، کویت و مدال برنز در چین و دارای جایزه ویژه فدراسیون مخترعین روسیه است.
در مراسم اهدای مدال این مخترعان جوان ایران اسلامی حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد شهید منطقه دو و طوریان رئیس دفتر مدیر کل و روابط عمومی بنیاد شهید خراسان رضوی نیز حضور داشتند.     مشرق  



۱۱/۰۹/۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن