تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802536390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملاقاسمی:فرایندمانعی برای انتخاب سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ملاقاسمی:"فرایند"مانعی برای انتخاب سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان شده است تهران - ایرنا - عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: فرایند انتخاب مربیان هم اکنون مانعی برای انتخاب سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان شده است.


حسین ملاقاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدا شورای فنی حسن رنگرز را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد که وی قبول نکرد در حالی که او می توانست کمک بزرگی برای کشتی فرنگی ایران باشد.
وی اظهار داشت: بعد از رنگرز، مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی گزینه های دیگری را معرفی کرد که براساس فرایند ، باید دارای عناوین قهرمانی در سطح آسیا و جهان باشند که این افراد فاقد این عناوین هستند.
ملاقاسمی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در کشور مربیانی داریم که قهرمان نشدند اما دارای دانش این رشته و سالها شاگردان زیادی را تربیت کردند اما فرایند مانعی برای انتخاب یکی از آنان به عنوان مربی تیم کشتی فرنگی جوانان است.
دارنده مدال نقره پیکارهای کشتی آزاد 1957 استانبول ترکیه افزود: من فکر می کنم که به فرایند انتخابی مربیان می توان ماده قانونی و یا تبصره هایی را اضافه کرد تا برای پیشرفت و توسعه ورزش دستمان برای انتخاب مربیان رده های سنی باز باشد و به طور حتم این موضوع را در جلسه بعدی شورای فنی که بعد از جام باشگاههای کشتی فرنگی جهان است، بیان می کنم.
وی با اشاره به توانمندی ناصر نوربخش به عنوان یکی از مربیان خوب کشتی فرنگی گفت: این مشکل برای نوربخش هم وجود داشت که به رغم نظر مثبت شورای فنی در مورد وی اما نتوانستیم او را انتخاب کنیم و مجید جهاندیده هم نتوانست آرا لازم را از شورای فنی در این زمینه بگیرد.
ملاقاسمی ادامه داد: در ادامه مسیر انتخاب مربی تیم کشتی فرنگی جوانان، مدیر تیم های ملی مجیدی و سیم خواه را معرفی کرد که شورای فنی سیم خواه را معرفی کرد اما فدراسیون به دلیل آن که نمی توانست برخی خواسته های سیم خواه را برآورده کند، این مسوولیت را نپذیرفت.
ملاقاسمی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بود با اشاره به برخی مربیان پیشین تیم ملی گفت: حبیب الله بلور خود قهرمان نبود اما از نظر استادی و مدیریت در کشتی زبانزد بود و به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با او قهرمان جهان شدیم.
وی ادامه داد: رحمت غفوری هم از مربیانی بود که در گذشته شاگردان بنامی مانند عبدالله موحد، مصطفی تاجیک، فرهنگ دوست و محمد علی صنعتکاران داشت و حاج عبدالحسین فیلی هم فردی بود که کشتی را می فهمید و قهرمانانی همچون نبی سروری، پهلوان عباس زندی، جهان پهلوان تختی و محمد علی خجسته پور را پرورش داد و کیومرث ابوالملوکی یکی از قدیمی ترین مربیان کشتی ایران هم قهرمانی همچون توفیق جهان بخت را معرفی کرد.
ملاقاسمی ادامه داد: من فکر می کنم که مواردی که در بالا گفتم نمونه های خوبی است که باید در این برهه از زمان به مربیان با تجربه اعتماد کرد و با تغییر برخی از مقررات فرایند انتخابی تیم ملی از این مربیان در تیم های ملی استفاده کرد.

*سطح جام باشگاههای کشتی فرنگی بالاتر از آزاد خواهد بود

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در مورد جام باشگاههای کشتی فرنگی در آبادان هم گفت: برگزاری هر مسابقه ای به خصوص در سطح بین المللی به نفع کشورمان خواهد بود اما باید براساس منطق، استدلال و برنامه ریزی باشد.
وی ادامه داد: جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان نخستین بار در کشورمان برگزار خواهد شد که کار بسیار قشنگی است و البته به طور حتم چون اولین دوره آن است ضعف هایی هم دارد که همه این موارد از جمله مباحث فنی آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ملاقاسمی ادامه داد: در جام باشگاههای کشتی آزاد چهار تیم شرکت داشتند که به نظر من اگر از ایران یک تیم خوب و قدرتمند در این مسابقه ها شرکت کند کارایی بیشتری خواهد داشت.
وی در پاسخ به این مطلب که در جام باشگاههای کشتی آزاد تیم های شرکت کننده از کیفیت خوبی برخوردار نبودند و حضور تیم های ایرانی گرمابخش رقابتها شده بود، گفت: در کشتی فرنگی تیم های قدرتمندی از روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان و سایر کشورها حضور خواهند داشت که سطح فنی رقابت ها به مراتب از کشتی آزاد بالاتر خواهد بود.
وی ادامه داد: در مجموع پیروزی و شکست در این رقابت ها به نفع کشتی ما خواهد بود چرا که کشورها همه برای کشتی فرنگی سرمایه گذاری کردند و در رقابت های قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان کشورهایی مدال گرفتند که هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد.
نخستین دوره جام باشگاههای کشتی فرنگی جهان 13 و 14 آذرماه در شهر آبادان استان خوزستان با حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایران برگزار می شود.
ورزشی (4)**1067**1581


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن