تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد فان خال از فشردگی بازی‌های لیگ برتر |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقاد فان خال از فشردگی بازی‌های لیگ برتر
کد خبر: ۴۵۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 02 December 2014


سرمربی منچستر‌یونایتد به فشردگی بازی های لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد و آن را دلیلی برای پایین‌آمدن کیفیت بازی ها دانست.


به گزارش ایسنا، تیم‌های لیگ برتر انگلیس در دسامبر و ژانویه بازی های فشرده ای را در لیگ برتر و جام حذفی در پیش دارند. هر ساله این بازی‌های فشرده باعث مصدومیت های زیاد بازیکنان و پایین آمدن بازی های لیگ برتر شده است ولی همچنان طبق قبل پیش رفته است.


لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر‌یونایتد اخرین فردی است که به این برنامه فشرده معترض شده است. او درباره بازی های تیمش در این فصل گفت: وقتی برنامه بازی‌های تیمم را در دو ماه اینده دیدم سرگیجه گرفتم. چطور چنین چیزی ممکن است. این برای تیم‌ها خیلی بد است که هفته ای 2 و یا 3 بازی برگزار کنند. آنهم در شرایطی که خیلی از بازیکنانم را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم.


این مربی هلندی درباره دو پیروزی پیاپی تیمش در لیگ برتر گفت: قبل از بازی برابر هال‌سیتی به بازیکنانم گفتم که بازی‌های قبل را فراموش کنید و فصل برای ما از این بازی شروع می‌شود و خوشحالم که توانستم بازیکنان اصلی خودم را در منچستر‌یونایتد بشناسم. فصل جدید لیگ برتر از این هفته برای ما شروع شد.


خوشبختانه توانستیم 3 بار برابر هال‌سیتی به گل برسیم و در نیمه دوم چند فرصت گلزنی هم از دست دادیم. در بازی‌های قبلی نیز به همین شکل موقعیت گل ایجاد کردیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. خوشبختانه کیفیت بازیکنانم این اجازه را به من داد تا از بازیکنان بیشتری استفاده کنم. اکنون هدف تیم من این است که بتواند در بین سه تیم اول قرار بگیرد. می‌خواهم تیمم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. مهم‌ترین موضوع برای تیم من این است که روند رو به رشد خود را حفظ کند. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم و باید بهتر از این شویم.


سرمربی هلندی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی باید توپ طلای 2014 را کسب کند می گوید که این جایزه باید به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برسد.


او به خبرنگاران انگلیسی گفت: این دیگر یک روال شده است که معمولا توپ طلا به یک بازیکن شاخص داده می شود که از نظر فردی عملکرد بسیار خوبی داشته است اما براین باورم که وقتی سخن از جام جهانی به میان می آید دیگر باید معیار تغییر کند. در سال 2014 جام جهانی برگزار شد. براین باورم که باید توپ طلا به نویر داده شود که در این جام عملکرد خوبی داشته است و زمینه را برای قهرمانی تیمش مهیا کرده است. تیم ملی فوتبال آلمان جام قهرمانی را بالای سر برد بنابرین باید توپ طلا به یکی از بازیکنان این تیم داده شود.


او ادامه داد: این اصلا منطقی نیست که یک تیم قهرمانی در رقابتی همچون جام جهانی را به دست آورد اما توپ طلا به بازیکنان این تیم نرسد. باید در سال 2014 توپ طلا به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برسد. آنها نمایش خوبی در جام جهانی داشتند و شایسته رسیدن به این جایزه هستند. امیدوارم که این اتفاق امسال افتد و توپ طلا به نویر برسد. من شخصا نه به کریستیانو رونالدو رای می دهم و نه به لیونل مسی. دوست دارم بازیکنی آلمانی این جایزه را به دست آورد.


سرمربی منچستر یونایتد در پایان سخنان خود به ستایش از رقابت های بوندسلیگا پرداخت و گفت: رقابت های بوندسلیگا بسیار خوب و قوی است. من خودم تجربه حضور در این رقابت ها را دارم. دوباره تکرار می کنم که باید بازیکنی آلمانی به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن