تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجدی: از هواداران تعجب کردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ماجدی: از هواداران تعجب کردم




سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم شعار هواداران خودجوش بود یا خیر اما از شعاری که سر دادند تعجب کردم.





وب سایت نود: میرشاد ماجدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال مقابل راه‌آهن در خصوص شعار هواداران علیه بازیکنان استقلال اظهار داشت: شعارها نباید تخریبی باشد. وقتی بازیکنان با جان و دل خود در زمین حاضر می‌شوند هواداران نباید اینگونه شعار بدهند.  وقتی شعار تخریبی سر داده می‌شود به تیم کمک نمی‌شود. من اعتقادی به کم‌کاری بازیکنان ندارم.

وی ادامه داد: خودم سال‌ها فوتبال بازی کرده‌ام و می‌‌دانیم که برای هیچ‌کس این مسئله اهمیت نداشته باشد برای خود بازیکن مهم است که در زمین بهترین عملکردش را ارائه بدهد. من با این نگاه بازیکنان را می‌بینم. وقتی یک سری شعارهای تخریبی داده می‌شود به تیم فشار وارد می‌شود. ما نیاز به حمایت داریم.

سرپرست استقلال در مورد اینکه آیا معتقد است این شعارها سازماندهی شده است، گفت: من خودم از سر دادن این شعارها تعجب کردم. نمی‌دانم خودجوش بود یا خیر. همه بازیکنان می‌خواهند استقلال سربلند از میدان خارج شود. اگر به جای تخریب حمایت صورت بگیرد مطمئنا استقلال می‌تواند به جایگاهش برگردد هرچند که هم اکنون هم از جدول از رقبا زیاد عقب نیستیم.

ماجدی در مورد اینکه آیا امیر قلعه‌نویی به خاطر سرما در رختکن بازی را تماشا کرد، گفت: قلعه‌نویی محروم بود و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند، یا باید از روی سکوها بازی را می‌دید یا از تلویزیون رختکن که خودش ترجیح داد در رختکن بماند.

وی در مورد درگیری به وجود آمده بین امیرحسین صادقی و محسن فروزان تأکید کرد: اجازه بدهید تا این مسئله به حاشیه کشیده نشده توضیحی بدهم. یکسری از شعارهای هواداران علیه بازیکنان تیم ملی بود که به نظرم مشتی‌گری نیست. این مسئله روی خوب فوتبال را نشان نمی‌‌دهد. وقتی برخی هواداران فروزان را تشویق کردند بازیکنان فکر کردند دوگانگی بین هواداران به وجود آمده و در این وسط خط‌دهی وجود دارد اما این دو بازیکن در رختکن روی هم را بوسیدند و هیچ مشکلی وجود نداشت.

ماجدی تأکید کرد: چه تیم ببرد و چه ببازد بازیکن شرایط عادی ندارد. به جای تخریب باید به بازیکن روحیه بدهیم. امیرحسین صادقی در بازی سرش آسیب دید اما گفت که به بازی ادامه می‌دهد و  ۹۰ دقیقه هم بازی کرد. مطمئن باشید اگر فردا از او هر سؤالی را بپرسید درست پاسخ می‌دهد اما  هم اکنون شرایطش مناسب نبوده است.

وی در مورد اینکه بازیکنان و کادر فنی استقلال ۱۰ درصد جریمه شدند و برخی از اعضای کادر فنی معتقد بودند که نباید آنها جریمه می‌شدند، گفت: این تصمیم هیأت مدیره بود، به هر حال باخت و برد برای همه است. فکر می‌کنم کمی ما روی غلتک بیفتیم مسائل حل شود. این جریمه بخشیده نمی‌شود اما می‌گویم با پیروزی‌هایی که به دست می‌آوریم ۲۰ درصد به ما پاداش بدهند. همیشه پاداش‌ها بیشتر از جریمه‌هاست.






تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن