تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتباه نیلسون نفت را به پیروزی رساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نفت تهران2 پرسپولیس 1 اشتباه نیلسون نفت را به پیروزی رساند خبرگزاری پانا: در هفته شانزدهم لیگ برتر تیم نفت تهران موفق شد با نتیجه 2-1 از سد پرسپولیس بگذرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر ساعت 16:36



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، تیم پرسپویس در نخستین بازی خود از نیم فصل دوم لیگ برتر با اشتباه بازیکنانش با نتیجه 2-1 مغلوب نفت تهران شد.این بازی راس ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی  تهران برگزار شد.
گزارش نیمه اول  تیم پرسپولیس به دلیل از دست دادن برخی بازیکنانش با ترکیبی متفاوت از بازی های قبل وارد میدان شد.در شرایطی که دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند غلامرضا رضایی بازیکن سابق پرسپولیس در دقیقه 43 روی یک پاس عمقی با پای چپ دروازه نیلسون را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع زردپوشان به پایان برسد.رضایی در جریان به ثمر رسیدن این گل با دست میثم حسینی مدافع پرسپولیس را هل داد و سرنگون کرد که این حرکت اعتراض قرمزپوشان تهرانی نسبت به صحیح اعلام شدن تک گل نفت را به دنبال داشت.   گزارش نیمه دوم  پرسپولیسی ها که آخرین بازی خود در نیم فصل اول را برابر استقلال با پیروزی پشت سر گذاشته بودند تمام تلاششان را در نیمه دوم به کار بستند تا در اولین بازی خود از نیم فصل دوم با شکست زمین مسبقه را ترک نکنند.محمد عباس زاده که در دقیقه 74 به جای احمد نوراللهی وارد زمین شده بود در دقیقه 85 پاس علی طارمی را با ضربه ای زیبا و دیدنی وارد دروازه نفت  کرد و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.اما این گل هم باعث فرار از باخت پرسپولیس نشد چرا که در دقایق پایانی بازی با اشتباه فاحش نیلسون در خروج از دروازه نفت را به گل دوم رساند. ارسال بیرانوند در پشت محوطه جریمه به مطهری رسید و ضربه سر او از بالای سر نیلسون عبور کرد و وارد دروازه پرسپولیس شد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن