تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819754459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی والیبال میزان خراسان: برخی افراد سازماندهی شده بدنبال حاشیه سازی در والیبال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر والیبال کشور: سرمربی والیبال میزان خراسان: برخی افراد سازماندهی شده بدنبال حاشیه سازی در والیبال هستند مشهد-ایرنا- سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: برخی به صورت سازماندهی شده و جهت دار در صدد حاشیه سازی در مسابقات والیبال هستند.


"رضا مومنی مقدم" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص حواشی پیش آمده برای تیم والیبال میزان خراسان در مسابقات دو هفته گذشته گفت: متاسفانه برخی قبل از مسابقه، با دادن پیامک بازیکنان و هواداران را تحریک می کردند و اگر لازم باشد این پیامکها را در اختیار مسوولان ذیربط می گذارم.
وی یادآورشد: حواشی این رقابت خیلی بر تیم ما تاثیر گذاشت و متاسفانه برخی تماشاگر نماها دست به چنین اقداماتی زدند.
مومنی مقدم گفت: برخی اقدامات و حواشی در جریان مسابقه والیبال میزان و شهرداری زاهدان مغایر ورزش والیبال و اخلاق ورزشی بود و از ست سوم هواداران تیم حریف شعارهایی بر علیه تیم ما دادند که این خود بر روند بازی تاثیر منفی گذاشت.
وی تصریح کرد: معلوم بود که برخی اشخاص با شعارهای جهت دهی شده در صدد تخریب تیم ما بودند و برای من اخلاق از هر چیزی مهمتر است و به دنبال بازی زیبا و پیروزی فنی در مسابقات بوده و به هیچ عنوان دنبال حاشیه سازی نیستیم.
مومنی مقدم اظهار کرد: هواداران به عنوان سرمایه های مهم تیم میزان در جریان بازی ها صبر و تحمل خود را افزایش بدهند و نگذارند که مسائل حاشیه ای آنان را تحت تاثیر قرار بدهد.
سرمربی والیبال میزان خراسان رضوی گفت: هر تیمی که از نظر کار گروهی شرایط بهتری داشته باشد و از حاشیه های احتمالی دور بماند در مقابل سایر رقبا حرفهای بهتری برای گفتن خواهد داشت.
وی در خصوص مسابقه دوازدهم آذرماه جاری میان تیمهای میزان خراسان و تعاون گنبد در راستای هفته پنجم لیگ برتر والیبال در مشهد گفت: تیم حریف ما از تیمهای سخت کوشی است که از کادر فنی و جوان برخوردار است که سابقه حضور در تیمهای ملی و باشگاهای کشور رادارد.
وی خاطر نشان کرد: سعی می کنیم با ارایه بازی مناسب و استفاده بهتر از موقعیتهای پیش آمده حریف خود را شکست بدهیم.
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال کشور مهمترین هدف و رویکرد فعالیتهای تیم ما است و برای نیل به این هدف تلاش می کنیم.
وی اضافه کرد: رقابتهای لیگ برتر والیبال بسیار پر فراز و نشیب است و ممکن است اتفاقات زیادی برای تیمهای شرکت کننده روی بدهد ولی با این وجود با ترکیب موجود تیم و انسجام و همدلی بازیکنان به رده های بالای لیگ برتر صعود کنیم.
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در مرحله پلی آف از حساسیت بیشتری نسبت به مرحله مقدماتی برخوردار است و در واقع مرحله مقدماتی نقطه آغاز و زیر بنای پلی آف محسوب می شود و راهیابی به این مرحله پیش مقدمه مهم قهرمانی است.
تیم والیبال میزان خراسان هم اکنون پس از تیمهای پیکان تهران و شهرداری تبریز در رده سوم گروه الف جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود در باره مشکلات بوجود آمده در مسابقه میزان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر صادر کرد که سرمربی میزان یک جلسه محروم شد.
دیدار تیمهای میزان خراسان و پیکان تهران و شهرداری زاهدان طی دو هفته گذشته در مشهد و زاهدان با درگیریهای لفظی و حاشیه هایی بین برخی از بازیکنان و هواداران مواجه بود.ک/3
7490/522


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن