تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802503230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار چناریان در بازدید از نمایندگی در کرمان: در صحنه رسانه‌ای صاحب اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار چناریان در بازدید از نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان:
خبرگزاری فارس در صحنه رسانه‌ای صاحب اعتبار است
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: خبرگزاری فارس به دلیل دارا بودن اعتقاد راسخ به ارزش‌های نظام و جمهوری اسلامی صاحب اعتبار در صحنه رسانه‌ای کشور است.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس در صحنه رسانه‌ای صاحب اعتبار است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان صبح امروز در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز از نزدیک با فعالیت‌های خبرگزاری فارس و رسالت‌ها و وظایف آن بیشتر آشنا شدیم. وی افزود: خبرگزاری فارس صاحب اعتبار در صحنه رسانه‌ای کشور است و به دلیل دارا بودن اعتقاد راسخ به ارزش‌های نظام و جمهوری اسلامی به موفقیت‌هایی مطلوبی در داخل و خارج از کشور دست یافته و ایفای نقش می‌کند. فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: جای تشکر دارد که خبرگزاری فارس در این عرصه گمنام شبانه‌روز فعالیت می‌کند، عرصه خبرگزاری‌ها یک عرصه خاص با دیدگاه‌ها و اندیشه‌های متفاوت دارای مکانی مقدس و قابل احترام است.

وی تصریح کرد: هنگامی که یک خبرگزاری متکی و متصل به ارزش‌های نظام الهی و ولایت فقیه باشد و برای حفظ دستاوردهای نظام بکوشد، قابل تقدیر است و در کشور برای اطلاع‌رسانی‌ نقش مهمی را ایفا می‌کند. رسانه‌ها تعیین کننده جریان کشورها هستند چناریان گفت: امروز در عرصه سیاست‌ها و در واقع رویکردهای نظام سیاسی دولت‌ها خیلی تصمیم‌گیرنده نیستند، آن چه تعیین کننده است، پدیده‌ها و اتفاقات رقم خورده توسط رسانه‌ها است و مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی متکی به امنیت دستخوش پدیده‌های غیر از این نیست.

وی افزود: امروز آمریکا به عنوان قطب رسانه‌ای در دنیا مطرح می‌شود، اما آن چنان که انتظار می‌رود در شرایط جدید رسانه‌ها امنیت و مقبولیت لازم را ندارد. فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه نظام سیاسی آمریکا دچار بحران و ثبات امنیتی است، عنوان کرد: پدیده‌های جدید و دروغ‌فکنی در شبکه‌های اجتماعی که غیرواقع هستند، نمی‌توانند تعیین‌کننده رسانه‌های امروز ما باشند، عقبه فکری خبرگزاری فارس اصالت و رویکرد به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد.

وی بیان داشت: خبرگزاری‌ها رسالت مهمی در دفاع از وضعیت اجتماعی مردم و بروز اراده ملی برعهده دارند و گامی مهم در رقم زدن سرنوشت مردم یک جامعه ایفا می‌کنند. برخی رسانه‌ها آرامش جامعه را برهم می‌زنند چناریان با اشاره به دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های تکفیری و برهم زدن امنیت و آرامش مردم دنیا تصریح کرد: عملکرد زشت رسانه‌های تکفیری فجیع‌ترین اقدامی است که با جوسازی‌های دروغین آشوب در جوامع را رقم می‌زنند، ماهیت اصلی این گروه‌های قصد ضربه زدن به جهان اسلام را دارد که با توانایی به روز و به موقع رسانه‌های اسلامی نقشه‌های شوم آنها را خنثی می‌کند.

وی افزود: امروز آن چه امنیت اجتماعی مردم ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، رخدادهای غیرواقعی از سوی برخی رسانه‌ها است که ماهیت اخلاقی و امنیتی ندارند و انجام این کار صرفا موجب پایین آمدن شأن آن رسانه‌ها و زیر سئوال بردن رسالت مجموعه رسانه‌ها است. فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: برخورد پلیس در مواجهه با ناامنی‌ها و مخلان آسایش جامعه برخوردی با رویکرد اسلامی فرهنگی است و در این میان رسانه‌ها نیز نقش عمیق و حساسی در افزایش امنیت و فضاسازی‌های مطلوب در جامعه برعهده دارند.

رسانه‌ها در حفظ منافع کشور همسو با پلیس باشند وی تصریح کرد: هرکس برای حفظ سرمایه‌های نظام باید تلاش کند و در این راستا عملکردهای تخصصی پلیس در حفظ منافع کشور با نظارت‌های دقیق و کارشناسانه و نیز رصد کردن‌ بر عملکرد رسانه‌ها صورت می‌گیرد. چناریان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها رسالت مهمی در حوزه‌های امنیت اجتماعی و توسعه پایدار امنیت برعهده دارند، زیرا با برنامه‌ریزی‌های لازم و سمت‌وسو دادن در مسیر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه گام مهمی در به ثمر رساندن تکلیف خود برمی‌دارند.

وی افزود: اولویت نخست جامعه برای دانش‌افزایی برقراری امنیت پایدار اولیا و مربیان و دانش‌آموزان باید در دستور کار تمام دستگاه‌ها قرار گیرد و در این راستا در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و حوزه‌های مطالعاتی نیروی انتظامی تاکنون آموزش‌هایی را برگزار کرده‌ایم. فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: وقوع برخی از بزه‌کاری‌های موجود در جامعه ناشی از عدم آگاهی درصدی از مردم است، باید در این راستا تلاش کنیم و برای آگاهی بخشی مردم به ویژه جوانان برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دهیم.

خبرگزاری فارس عملکرد مطلوبی در انتشار واقعیت‌ها دارد علیرضا پریور نیز در این نشست اظهار داشت: برخی رسانه‌ها به جریان درگیری مردم با پلیس قلعه‌گنج بیش از آن چه که واقعیت داشت پرداختند و در پشت پرده عده‌ای قصد آشوب و برهم زدن نظام را با دامن زدن به این جریان و شایعات داشتند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: اگر قرار باشد عملکرد پلیس را در یک منطقه تخریب کنیم و آن چه غیر از واقعیت را به مردم القا کنیم در حقیقت با این اقدام، عملکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران را ضعیف و خدشه‌دار کرده‌ایم و از این رو مردم دیگر به پلیس اعتماد نمی‌کنند.

وی افزود: پلیس امروز در جامعه از نمادهایی است که مستقیما به جامعه بر می‌گردد و پلیس نمادی از نظام و وضعیت حکومت موجود در هر جامعه است، پس هر تحقیری در حوزه پلیس به خود مردم و این نظام بر می‌گردد. پریور با ابراز تاسف از عملکرد نامطلوب برخی از رسانه‌ها در دامن زدن به شایعات و ایجاد ناآرامی‌ها با هدف از بین بردن امنیت مردم خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از روی ناآگاهی و بدون در نظر گرفتن عواقب بدی که در دیدگاه مردم نسبت به نظام اتفاق می‌افتد، مطلبی را نشر می‌دهند و خبرگزاری فارس از این رویکرد مستثنا و در راستای ثبات امنیت جامعه تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس در چارچوب سیاست‌های این نظام و منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و در تقلیل آسیب‌های اجتماعی نقش اثرگذاری میان مردم دارد. نخستین جشنواره رسانه و امنیت در کرمان برگزار می‌شود معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی کرمان با اشاره به نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در استان کرمان گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران استان کرمان می‌توانند آثار منتشرشده خود را به اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی و بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: تقویت بسترها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی در جامعه را از طریق ارتباط مستقیم با رسانه‌ها دنبال می‌کنیم.   در ابتدای این دیدار مدیر نمایندگی خبرگزاری فارس در کرمان ضمن خیر مقدم به فرمانده انتظامی استان کرمان و همراهان بر تعامل بیشتر خبرگزاری فارس با نیروی انتظامی تاکید کرد.   اصغر سعیدی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان دیدبان افکار عمومی در راستای فرهنگ‌سازی و مبارزه با بزه‌های اجتماعی نقش سازنده‌ای را در جامعه ایفا می‌کنند.   وی افزود: فارس به عنوان خبرگزاری حرفه‌ای در چارچوب سیاست‌های کلان نظام برگرفته از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری تلاش و فعالیت‌های وافری دارد.   سعیدی تاکید کرد: تعامل مطلوبی بین خبرگزاری فارس و مجموعه ناجا در استان کرمان وجود دارد و باید در راستای تعامل مطلوب‌تر همکاری‌های بیشتری صورت گیرد.   وی عنوان کرد: خبرگزاری فارس در راستای فرهنگ‌سازی و مبارزه با معضلات اجتماعی آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی در استان کرمان است.   در این دیدار به پاس فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس کرمان در حوزه نیروی انتظامی از عملکرد این رسانه با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.   همچنین سردار چناریان و همراهان از روند نحوه تهیه گزارش، خبر،... و انتشار آن در خبرگزاری فارس از نزدیک آشنا شدند. =============== گزارش از محبوبه سعیدی عکس از محسن رجب‌پور =============== انتهای پیام/80028/م40

93/09/10 - 14:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن