تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کونگ فوکار مهابادی به مقام سوم جهان دست یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کونگ فوکار مهابادی به مقام سوم جهان دست یافت مهاباد - ایرنا - "عباس پورحسن" در مسابقات بین المللی کونگ فو روسیه با دریافت نشان برنز به مقام سوم جهان دست یافت.


رییس هیات کونگ فو مهاباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این ملی پوش کشورمان با شکست حریفانی از کشورهای کامرون و آذربایجان توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.
عبدالله الیاسی اضافه کرد: پورحسن با قبول شکست در مقابل حریف روسی خود به مدال برنز این مسابقات دست یافت و به مقام سوم جهان رضایت داد.
به گفته الیاسی تیم ملی کونگ فوی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با کسب هفت مدال رنگارنگ و بعد از تیم میزبان در جایگاه دوم جهان قرار گرفت.
وی یادآور شد: پورحسن با درخشش در مسابقات انتخابی این مسابقات که شهریورماه در تهران برگزار شد، به عضویت تیم ملی کونگ فو بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران در روش مبارزه نیمه آزاد درآمد و در لیست پنج نفره اعزام به مسابقات بین المللی روسیه قرار گرفت.
الیاسی گفت: این ورزشکار ملی پوش تاکنون بیش از 10 مقام قهرمانی کشوری، استانی و شهرستانی و نایب قهرمانی لیگ دسته یک کشور را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.
رییس هیات کونگ فو مهاباد افزود: این کونگ فوکار که بیش از 15 سال است در این رشته ورزشی فعالیت می کند، 25 سال دارد و از سال 92 پیراهن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را بر تن کرده است.
مسابقات بین المللی کونگ فو با شرکت ورزشکارانی از 12 کشور مختلف جهان در وارنژ کشور روسیه برگزار شد و برای تیم ملی کونگ فوی جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان سیده زهرا خلیقی و زهرا دهقان مدال طلا کسب کردند و در بخش مردان نیز افشین شیخ احمدی مدال طلا، حسین کرمی و کیاسلیمی نوره مدال نقره و بهزاد برجی و عباس پورحسن مدال برنز بدست آوردند.
اعضای تیم ملی کونگ فوی پس از کسب این موفقیت ساعت 23:30 سه شنبه 11 آذر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می شوند.
7512/581


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن