تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام عالی ارتش پاکستان: به بیگانگان فرصت صدمه زدن به روابط دوستانه با ایران نمی دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مقام عالی ارتش پاکستان: به بیگانگان فرصت صدمه زدن به روابط دوستانه با ایران نمی دهیم کراچی - ایرنا - رییس ستاد مشترک ارتش پاکستان در دیدار با معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد پاکستان به گروه های تروریستی و بیگانگان فرصت تحت تاثیر قراردادن روابط دوستانه و برادرانه با ایران را نخواهد داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ژنرال "راشد محمود" روز دوشنبه در حاشیه نخستین روز نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی پاکستان در کراچی، با سردار سرتیپ "علی عبداللهی" دیدار و گفت و گو کرد. امیر سرتیپ "محسن دره باغی" معاون آماد و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی و سرهنگ "صداقت سهرابی" وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز در این دیدار حضور داشتند.
سردار سرتیپ علی عبداللهی و ژنرال راشد محمود در این دیدار بر اهمیت تقویت بیش از پیش همکاری های دفاعی - سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان تاکید کردند.
سردار سرتیپ عبداللهی در راس هیاتی متشکل از تعدادی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی کراچی، به پاکستان سفر کرده است.
این نمایشگاه چهار روزه، صبح روز دوشنبه با حضور "محمد نواز شریف" نخست وزیر و "خواجه محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان بطور رسمی افتتاح شد.
136 شرکت خارجی و 34 شرکت پاکستانی فعال در زمینه تولید تجهیزات دفاعی و نظامی تازه ترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگانی از سراسر جهان گذاشته اند.
آساق*1**1723


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن