تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش تراکتورسازی برای حفظ صدرنشینی


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: تلاش تراکتورسازی برای حفظ صدرنشینی

تراکتورسازی

در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های فولاد و تراکتورسازی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که تساوی فایده ای برای هیچ یک از دو تیم ندارد.









در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری دو دیدار ادامه می یابد.* ملوان – پدیدهتیم بحران زده ملوان که در آستانه سقوط به دسته پایین تر است در این هفته باید به مصاف پدیده برود. پدیده ای که به دلیل موفقیت در جام حذفی به لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی قرار دارد. ملوان برای سقوط نکردن به دسته پایین تر باید حداقل در خانه همه امتیازات را کسب کند، چیزی که به نظر برای آنها کمی دور از ذهن است. ملوانی ها با آوردن "موسیلوویچ" تلاش کردند تا در روند امتیازگیری‌شان تغییری ایجاد کنند اما این اتفاق برای آنها رخ نداده و بعد از استعفای صالح، به نظر می رسد مربی کروات ملوان شانس چندانی برای موفقیت ندارد. از سویی دیگر ملوانی ها در این دیدار از حضور تماشاگران محروم هستند و این مسئله که حضور تماشاگران می توانست به آنها کمک کند، در این دیدار وجود ندارد.ملوان در این دیدار از پژمان نوری، هافبک جدیدش می تواند استفاده کند و باید دید بازوبند کاپیتانی ملوان در این دیدار بر بازی وی بسته خواهد شد یا اینکه مازیار زارع همچنان کاپیتان ملوانی ها خواهد بود.دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. دیدار ملوان و پدیده روز سه شنبه ساعت 14:30 برگزار می‌شود.* فولاد خوزستان – تراکتورسازیرسول خطیبی بعد از حذف در جام حذفی و شکست در آخرین دیدار تیمش در نیم فصل نخست برابر نفت تهران محکوم به پیروزی در مقابل فولاد است. هواداران تبریزی به هیچ وجه نمی خواهند صدرنشینی لیگ برتر را به راحتی از دست بدهند و البته شکست این فولاد هم کار خیلی سختی نیست. سروش رفیعی که یکی از ارکان موفقیت فولاد است با دستور مستقیم مهدی تاج در دیدار برابر تراکتورسازی حق بازی کردن ندارد و همین مسئله کار "اسکوچیچ" را دشوار می کند.فولاد با وجود عملکرد پرنوسان در نیم فصل اول با رتبه خوبی لیگ را به پایان برد اما با محرومیت رفیعی، کار اسکوچیچ دشوارتر از گذشته خواهد بود و باید دید وی تیمش را در ادامه لیگ چگونه هدایت می کند.مصاف فولاد و تراکتورسازی برای سایر صدرنشینان اهمیت دارد و قطعا تساوی دو تیم، نتیجه ای است که رقبا را خوشحال می کند و به همین دلیل می توان انتظار یک بازی مهیج را از دو تیم داشت.احمدزاده و دیتمار بیکاج از تراکتورسازی و علیرضا سلیمی دروازه بان جوان فولاد دیگر محرومان این دیدار هستند.دیدار رفت دو تیم با برتری دو بر یک تراکتورسازی به پایان رسیده است. دیدار فولاد و تراکتورسازی روز سه شنبه ساعت 15 برگزار می شود.



1393/09/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن