تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820435832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل محمدی: هدف ما کسب سه امتیاز از صبای قم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گل محمدی: هدف ما کسب سه امتیاز از صبای قم است اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه اهمیت دیدار با صبای قم از بازی مقابل استقلال و پرسپولیس برای تیمش بیشتر است، گفت: هدف ما کسب سه امتیاز از این بازی مهم است.


به گزارش ایرنا، " یحیی گل محمدی " یکشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از بازی با صبای قم افزود: شرایط تیم ما به گونه ای است پس از این دیدار باید به مصاف پرسپولیس تهران برویم .
وی اظهارکرد: بازی با استقلال تهران و پیروزی مقابل این تیم در جام حذفی برای ما تمام شد و به پیروزی مقابل صبای قم متمرکز شده ایم و باید در این بازی جدی و خوب ظاهر شویم.
وی با بیان اینکه شرایط تیم ما در جدول لیگ برتر خوب نیست، افزود: تیم ما در جایگاه نهم جدول است و برای ارتقای این جایگاه باید مقابل صبای قم سه امتیاز به دست آوریم.
وی گفت: تیم صبای قم نیز انگیزه دارد برابر ما نتیجه بگیرد و نمی توان خیلی راحت از صبا گذشت.
وی با بیان اینکه تیم صبای قم خوب به خصوص در دیدارهای خارج از خانه، خوب نتیجه گرفته است گفت: درست است این تیم سرمربی ندارد اما با برنامه بازی می کند.
گل محمدی اظهار کرد: تیم ما در حال حاضر برای این بازی شرایط خوبی دارد ولی متاسفانه به دلیل اینکه سه روز پیش در جام حذفی بازی داشتیم برخی از بازیکنان خسته اند و شرایط بدنی مناسبی ندارند.
وی با بیان اینکه ذوب آهن شرایط سختی را برای رسیدن به شرایط مطلوب طی کرد، افزود: در این راستا تمرینات بسیاری را انجام داد و توانست به شرایط مناسب دست یابد.
گل محمدی در باره محرومان و مصدومان تیمش افزود: اکبر ایمانی از دیدار با صبای قم محروم است اما سایر بازیکنان برای بازی فردا آماده اند.
به گزارش ایرنا، ناصر بختیاری زاده مربی تیم صبای قم به دلیل عدم حضور به موقع کاروان این تیم در اصفهان ، در کنفرانس خبری حاضر نشد.
براساس اعلام مسوولان روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان، کاروان صبای قم با اتوبوس و از راه زمینی عازم اصفهان شدند و این عامل موجب تاخیر زمان ورود آنها به اصفهان شد.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و صبای قم از هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاههای کشور عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
پ/8114/ 7132


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن