تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802708543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان:پرسپولیس و نفت را انتقامی می‌بینند، چون من استقلالی‌ام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: منصوریان:پرسپولیس و نفت را انتقامی می‌بینند، چون من استقلالی‌ام
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هواداران بازی تیم ما با پرسپولیس را انتقامی می‌بینند،‌چون من یک استقلالی هستم.
به گزارش نامه نیوز ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس گفت: در روزی به پرسپولیس خوردیم که هر دو تیم شرایط پایاپایی داریم. پرسپولیس یک برد خوب از دربی داشت و ما هم تراکتورسازی را بردیم و هر دو تیم در جام حذفی بعد از 120دقیقه تلاش در ضربات پنالتی از سد حریف‌مان گذشتیم و البته از گوشه و کنار شنیدم که برخی نوشتند پرسپولیس سه چهار بازیکن اصلیش را ندارد اما من این موضوع را برای بازیکنانم تشریح کردم که در استقلال و پرسپولیس تعریفی از بازیکنان اصلی وجود ندارد و هرکسی که در این دو تیم حضور دارد لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم‌ها را داشته و در آستانه ورود به تیم ملی است چرا که بازیکنان این دو تیم توسط هواداران هر روز دیده می‌شوند.


وی افزود: تماشاگران بازیکنان پرسپولیس و استقلال را ارزیابی می‌کنند و روی آنها حساسیت دارند. در بازی رفت پرسپولیس محمد نوری، اومانیا و چند مهره دیگر را نداشت و مهدی طارمی هم دقیقه 90 به زمین آمد شرایط این دو بازی با هم کاملاً فرق می‌کند. استقلال و پرسپولیس دو تیم قوی هستند و همیشه با قدرت کار می‌کنند. شما به همین جلسه کنفرانسی نگاه کنید متوجه اهمیت این دو تیم می‌شوید. معمولاً در کنفرانس‌های نفت تهران سه چهار خبرنگار حاضر می‌شوند و یک دوربین می‌اید اما امروز این سالن بسیار شلوغ است.


سرمربی نفت تهران در ادامه اظهار داشت: تمام بازیکنان پرسپولیس را می‌شناسم و از افکار حمید درخشان شناخت دارم. تفاوت تفکر درخشان و دایی را می‌دانم. شما ببینید پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی می‌گوید به قهرمانی فکر می‌کند پس آنها فردا به ما حمله می‌کنند. پرسپولیسی‌ها هواداران خود را به عنوان یار  دوازدهم دارند و ما از این مسئله بی‌بهره هستیم. امیدوارم فردا هوا خوب باشد و مشکلی به وجود نیاید تا بازی خوبی را مشاهده کنیم. می‌خواهیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم و به بازیکنان‌مان امید زیادی داریم. بازیکنان ما به فرم خوبی رسیدند تا فردا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و نتیجه قابل قبول را کسب کنند.


منصوریان درباره اینکه گفته می‌شود او به عنوان یک مربی استقلالی می‌خواهد باخت استقلال در دربی را از پرسپولیس انتقام‌گیری کند افزود: اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند که من درباره باشگاه نفت حرف بزنم چرا که همان اندازه که بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند بازیکنان نفت هم زحمت می‌کشند و تا زمانی که لباس نفت بر تن من است. اصول اخلاقی ایجاب می‌کند که به آن پایبند باشم اما طبیعی است که چون عمری در استقلال بوده‌ام هواداران مرا روبروی پرسپولیس ببینند اما من بعد از خدا هرچه دارم از باشگاه استقلال است و به همین دلیل نگاه‌ها به من معطوف می‌شود اما نگاه ما به جایگاه دوم جدول است چرا که این جایگاه را سخت به دست آوردیم و باید این را در نظر داشته باشید که ما به علت جوانی تیم چند بازی را در دقیقه 95 مساوی کردیم آن هم در حالی که مُرده بودیم.


وی خاطرنشان کرد:‌ ما در اقلیت هستیم و شاید اگر کل باشگاه نفت و خانواده‌های‌مان را حساب کنید در مجموع 300نفر هم نشویم اما همین اقلیت می‌خواهد از اعتبار باشگاه نفت دفاع کند اما طبیعی است که چون من استقلالی‌ هستم نگاه انتقامی به این مسئله داشته باشند. شاید اگر به جای من یک پرسپولیسی مربی نفت بود و نفت با استقلال بازی داشت باز هم همین نگرش وجود داشت اما با حریفانی که ما بعد از استقلال با آنها بازی کردیم خوشبختانه شرایط خوبی گرفتیم و شاید این همزمانی شبهاتی هم به وجود آورده باشد.


منصوریان درباره اینکه تیم نفت را غول‌کش می‌دانند تصریح کرد:‌ من مصاحبه‌ مبعلی را خواندم که گفته بود ما خودمان غول هستیم اما من اعتقاد دارم همه تیم‌ها قابل احترام هستند هرچند که نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد اما دیگر نمی‌توان میان تیم‌ها تفاوت قائل شد و میان تیم‌هایی مثل استقلال، نفت، تراکتورسازی و پرسپولیس تفاوتی وجود ندارد و به سختی می‌توانیم تفاوتی میان این تیم‌ها قائل شویم اما نمی‌دانم اسم این مسئله غول‌کشی هست یا نه هر چند که اگر با نفت مسجد سلیمان هم بازی داشته باشید نتیجه گرفتن سخت خواهد بود.


سرمربی تیم نفت تهران در مورد انگیزه بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو بازیکن خیلی خوب به نام‌های مبعلی و غلامرضا رضایی داریم اما بازی مقابل تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال انگیزه نمی‌خواهد چرا که خود خبرنگاران با فضایی که ایجاد می‌کنند هیجان برای بازیکنان به وجود می‌آید.


وی ادامه داد: بازیکنان من اهمیت بازی را می‌دانند اما ما نباید از آن‌ور بوم بیافتیم و باید هیجان بچه‌ها را کنترل کنیم هرچند که من دوست دارم حضور تماشاگران در ورزشگاه چشم‌گیر باشد و امیدوارم فردا از چپ تا راست ورزشگاه تختی پر از تماشاگر باشد چرا که حضور تماشاگران انگیزه بیشتری به بازیکنان می‌دهد. تماشاگران می‌توانند به بازی جذابیت دهند همانطور که در بازی با صنعت ساری این تیم 15 اتوبوس هوادار با خودش آورده بود.


وی در مورد اینکه نفت تهران هواداران بسیار کمی دارد خاطرنشان کرد: طرفداران ما اکثراً کارمندان شرکت نفت هستند و شرایط حضور در ورزشگاه را ندارند و در خانه بازی‌ها را می‌بینند البته یک عده از پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها فوتبالی که ما ارائه می‌کنیم دوست دارند و هوادار ما هستند.


سرمربی نفت تهران در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه صنعت ساری 15دستگاه اتوبوس را برای حضور هوادارانش در نظر گرفته بود و فرد خاصی پشت دروازه‌ها حاضر می‌شد که عکاسان عکس او را شکار کردند خاطرنشان کرد: من به این مسائل وارد نمی‌شوم، خودم یک چهارقُل به گردن می‌اندازم و یک قرآن کوچک دارم که از بچگی آن را همراه خودم نگه می‌دارم. ما وارد این موضوعات نمی‌شویم و اصلاً اهمیتی ندارد. تیم ما زحمت کشید و آنها هم به اندازه خودشان تلاش کردند. به بازیکنانم گفتم اگر یک روز تراکتورسازی و استقلال را می‌بریم روز دیگر یک تیم از لیگ یک تا این اندازه ما را می‌چلاند و به تیم نفت فشار وارد می‌کند.


منبع: فارس


۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن