تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی هوایی ارتش قهرمان وزنه برداری کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نیروی هوایی ارتش قهرمان وزنه برداری کشور شد تهران - ایرنا - رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح کشور با قهرمانی تیم نیروی هوایی ارتش در قزوین به پایان رسید.


به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رقابت های وزنه برداری نیروهای مسلح کشورمان پس از دو روز رقابت فشرده میان 56 ورزشکار در قالب شش تیم چهارشنبه شب به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که در اوزان 56، 62، 69، 77، ر85، 94، 105 و فوق سنگین در سالن ورزشی الغدیر برگزار شد، تیم هایی از نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، نیروی هوایی، پدافند، وزارت دفاع شرکت داشتند و در حرکات یک ضرب و دوضرب با یکدیگر مسابقه دادند.
در پایان این رقابتها تیم نیروی هوایی ارتش با کسب 577 امتیاز قهرمان شد.
تیم نیروی زمینی ارتش هم با کسب 564 امتیاز نائب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم نیروی انتظامی هم در مجموع با 528 امتیاز در رده سوم ایستاد.
در روز پایانی این رقابت ها وزنه برداران اوزان 94، 105 و به علاوه 105 کیلوگرم به روی تخته رفتند که در وزن 94 کیلوگرم احسان معتمدی از تیم نیروی زمینی ارتش در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب با رکورد 352 کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد.
میلاد اورنگی با 343 کیلوگرم از نیروی هوایی ارتش به نایب قهرمانی رسید و روح الله احمدی فر از تیم پدافند هوایی با کسب 329 امتیاز جایگاه سومی را کسب کرد.
در وزن 105 کیلوگرم این رقابت ها در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب سعید محمدپور نفر پنجم المپیک لندن با کسب رکورد 391 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
رضا آقازاده از نیروی هوایی با 389 کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و فرید مرادی فر از پدافند هوایی با رکورد 240 کیلوگرم سکوی سومی را به دست آورد.
در 105 کیلوگرم رامین ربیعی از تیم نیروی هوایی ارتش با رکورد 377 کیلوگرم موفق شد عنوان نخست را کسب کند و میلاد رستگار از تیم نیروی زمینی هم با 355 کیلوگرم مقام دوم و هادی زینی از تیم پدافند هوایی با رکورد 342 کیلوگرم رتبه سوم را کسب کرد.
در دسته 56 کیلوگرم هم به علیرضا بایرام پور از تیم نیروی زمینی ارتش در حرکات یک ضرب و دو ضرب با مجموع 200 کیلوگرم قهرمان شد.
در دسته 62 کیلوگرم شاهرخ عقیلی خواه از تیم نیروی هوایی ارتش در مجموع حرکات یک ضرب و دوضرب با رکورد 251 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در 69 کیلوگرم مهدی نیری از تیم نیروی زمینی ارتش با رکورد 304 کیلو اول شد.
همچنین مهدی کردی در وزن 77 کیلوگرم این رقابت ها از نیروی زمینی ارتش در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب با رکورد 320 کیلوگرم عنوان قهرمانی را به دست آورد و در دسته 85 کیلوگرم مرتضی بیگلری از تیم نیروی زمینی ارتش در مجموع با کسب رکورد 355 کیلوگرمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم وزنه برداری نیروهای مسلح کشورمان با انتخاب نفرات برتر خود برای حضور در رقابتهای وزنه برداری ارتش های جهان در سال 2016 که در تهران برگزار خواهد شد، آماده می شود.
اجتمام**9303**1436


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن