تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803291325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه خریداران پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همه خریداران پرسپولیس تهران - ایرنا - روزنامه شهروند می نویسد :سال های سال است که مسئولان رده بالای ورزش کشور دم از خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می زنند و حالا آنها پا را یک قدم فراتر گذاشته و از عرضه سهام این دو باشگاه در فرابورس دم می زنند. در چنین شرایطی برخی پرسپولیسی ها دست به کار شده اند تا ٥١ درصد سهام باشگاه سرخپوش پایتخت را به نام خود دربیاورند.


هدایتی، همیشه هست
حسین هدایتی از زمانی که در دوره مدیریت محمدحسن انصاری فرد به عنوان عضو هیأت مدیره در پرسپولیس مشغول به کار شد، هیچ وقت علاقه اش به خرید امتیاز باشگاه را کتمان نکرده است. هدایتی، پس از تغییر دولت و روی کار آمدن محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش چند جلسه طولانی مدت با امیر رضاخادم، معاون وزارتخانه داشت اما در این جلسات هرگز به توافق نرسید. پیشنهاد او برای خرید پرسپولیس مبلغ قابل توجهی بود اما از آنجایی که وزارت ورزش درصدد است برای مالکان جدید هم شرط بگذارد، هدایتی ترجیح داد کنار بکشد. حالا که بحث عرضه پرسپولیس در فرابورس مطرح شده، هدایتی قطعا یکی از خریداران پر و پا قرص این باشگاه است.
سیاسی، مدیری در صحنه
روزی که حمیدرضا سیاسی به عنوان عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد، هیچ کس او را نمی شناخت. این مدیر که اولین سابقه خود در ورزش را تجربه می کرد، به ریاست هیأت مدیره رسید و پس از هدایت یک سونامی در باشگاه پرسپولیس، توانست به مدیرعاملی این باشگاه نیز برسد. سیاسی چند ماهی است از جیب خود به صورت هفتگی به بازیکنان حقوق می دهد تا توان مالی خود را به رخ بکشد و حالا او یکی از اصلی ترین مشتریان خرید امتیاز باشگاه پرسپولیس است. مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس در این راه چندتن از پیشکسوتان ازجمله پنجعلی، کاشانی، کلانی و ... را نیز همراه خود کرده است.
ناشناس، رفیق خادم
امیررضا خادم از زمان حضور در وزارت ورزش و جوانان و به ویژه از دوره ای که نمایندگی تام الاختیار وزیر ورزش را در امور سرخابی ها برعهده گرفت، ارادت به دوستانش را هرگز از یاد نبرده است. یکی از همین دوستان ناشناس معاون وزیر، به خادم پیشنهاد خرید پرسپولیس را داده است. درباره این فرد گفته می شود از مدیران رده بالای شهرداری است و همچنین در دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز تدریس می کند.
شوک کاپیتان اسبق
شاید هیچ کس فکرش را نمی کرد که کاپیتان سابق پرسپولیس به قدری سرمایه داشته باشد که بتواند چند میلیاردتومان از ثروتش را صرف خرید پرسپولیس کند. کریم باقری که در گذشته بارها گفته بود علاقه ای به کارهای مربیگری ندارد و قصد دارد در امور مدیریتی حضورش در فوتبال را تمدید کند، یکی از خریداران اصلی پرسپولیس است. باور این خبر برای همگان مشکل است اما وقتی از زبان باقری این را بشنوید، بهتر می توانید هضمش کنید: «صحبت هایی با مسئولان وزارت ورزش انجام دادیم تا اگر شرایط فراهم شود در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت کنم. هیچ کدام از پیشکسوتان دیگر در این راه به من کمک نمی کنند و شریکی ندارم. به صورت انفرادی قرار است این کار را انجام دهم. البته من آن قدر هم که فکر می کنید پولدار نیستم. به هرحال می خواهم به پرسپولیس با این کار کمک کنم.»
منبع: روزنامه شهروند


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن