تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان بومی قم تیم صبا را مقابل ذوب آهن اصفهان هدایت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مربیان بومی قم تیم صبا را مقابل ذوب آهن اصفهان هدایت می کنند قم - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از جدایی صمد مرفاوی از کادر فنی تیم صبای قم، دو تن از مربیان بومی صبای قم، هدایت فنی این تیم را مقابل ذوب آهن اصفهان برعهده خواهند داشت.


"علی حیات پور" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان از چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در حالی عصر فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد که ناصر بختیاری زاده و مهدی رضایی دو تن از مربیان بومی در قالب کادر فنی هدایت تیم صبا را برابر حریف اصفهانی برعهده خواهند داشت.
وی افزود: ناصر بختیاری زاده طی چهار فصل گذشته در تیم صبای قم دستیار مربیانی چون عبدالله ویسی، محمد مایلی کهن، صمد مرفاوی و یحیی گل محمدی بوده است و مهدی رضایی نیز در فصل جاری در کنار مرفاوی در کادر فنی تیم صبای قم حضور یافته است.
حیات پور اظهار داشت: صبای قم در حالی به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود که چهار بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی توانند تیمشان را همراهی کنند.
وی در مورد احمد حسن زاده و مسعود حق جو که به دلیل ابطال کارت معافیت سربازی طی هفته گذشته از حضور در میادین رسمی فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شده اند گفت: مسعود حق جو در این زمینه شکایتی رسمی به فدراسیون فوتبال انجام داده است که به گفته این بازیکن مشکلش مرتفع شده است اما در مورد این که او می تواند صبا را در لیگ برتر همراهی کند هنوز ابلاغی رسمی از فدارسیون فوتبال به تیم صبای قم نرسیده است.
وی ادامه داد: مسعود حق جو نیز هم اکنون دچار مصدومیت است و در صورتی که مشکل کارت سربازی او نیز حل می شد، نمی توانست تیم ما را مقابل ذوب آهن همراهی کند.
سرپرست صبای قم افزود: احمد حسن زاده مهاجم صبا نیز اکنون پیگیر امور مربوط به ابطال کارت معافیت خود است و هنوز در مورد لغو محرومیت او از بازی در لیگ برتر ابلاغی به دست باشگاه صبای قم نرسیده است.
وی بیان داشت: ایوب کلانتری و آمبونو آچیلی نیز به دلیل مصدومیت دیگر غایبان تیم صبای قم در برابر حریف اصفهانی خواهند بود.
حیات پور با اشاره به این که کاروان تیم صبای قم عصر امروز راهی اصفهان می شود گفت: خوشبختانه مصدومیت ابوالفضل ابراهیمی کاپیتان اول تیم صبای قم بهبود یافته است و این بازیکن می تواند تیمش را در بازی فردا همراهی کند.
صمد مرفاوی سرمربی سابق صبای قم اواخر هفته گذشته با حضور در هیات فوتبال قم به صورت یک طرفه قرارداد خود با باشگاه صبا را فسخ کرده بود.
عباس جهان بینی مدیرعامل باشگاه صبای قم پنجشنبه گذشته از معرفی چند گزینه برای جایگزینی صمد مرفاوی خبر داده بود که تا این لحظه، سرمربی جدید تیم فوتبال صبا معرفی نشده است.
تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم در حالی به مصاف هم می روند که دیدار رفت دو تیم، نهم مرداد ماه امسال در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم با نتیجه دو بر یک به سود صبای قم به پایان رسید.
صبای قم هم اکنون با کسب 23 امتیاز در رده ششم و ذوب آهن اصفهان نیز با 18 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته اند. ک/3
7408 / 553


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن