تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد حزب مخالف سوری از سکوت جامعه جهانی دربرابرجنایات تروریست ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انتقاد حزب مخالف سوری از سکوت جامعه جهانی دربرابرجنایات تروریست ها دمشق - ایرنا - حزب "جوانان ملی برای عدالت و توسعه سوریه" که از احزاب مخالف دولت دمشق است، با صدور بیانیه ای از سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات تروریست های تکفیری به ویژه اقدامات آنها علیه اهالی شهرهای شیعه "نبل" و "الزهرا" در شمال شهر "حلب" انتقاد کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در بیانیه این حزب منتقد دولت سوریه، جنایات تروریست های تکفیری گروهک "جبهه النصره" و سکوت شگفت آور جامعه جهانی در مقابل آنها به شدت محکوم و "شرم آور" خوانده شده است.
در این بیانیه، از جامعه جهانی خواسته شده تا برای متوقف کردن جنایات تروریست های تکفیری علیه مردم مظلوم سوریه از جمله دو شهر نبل و الزهرا اقدامی صورت گیرد.
شهرهای نبل و الزهرا در 20 کیلومتری شمال حلب، 40 کیلومتری جنوب مرزهای مشترک با ترکیه و همچنین در12 کیلومتری شرق فرودگاه نظامی "منغ" که هم اکنون در تصرف تروریست ها است، قرار دارند.
حزب جوانان ملی سوریه همچنین مقاومت مردم غیور شهرهای نبل و الزهرا در برابر تروریست های تکفیری جبهه النصره را ستود و افزود: جوانان این دو شهر، حماسه های بزرگی را در جانفشانی و دفاع از خاک و وطنشان رقم زده اند.
این حزب در بخش دیگری از این بیانیه، سیاست های غیرانسانی عربستان سعودی و ترکیه در حمایت از تروریست های تکفیری را تقبیح کرده و این دو کشور را شریک جرم تروریست ها در کشتار مردم بی گناه سوریه برشمرده است.
حزب جوانان ملی در بیانیه خود از مردم سوریه خواسته تا به یاری اهالی دو شهر نبل و الزهرا بشتابند.
شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا با جمعیت 60 هزار نفری از هفته گذشته شاهد حملات وحشیانه گروه های تروریستی هستند که از شهر "بیانون" در شرق این شهرها و همچنین شهر "مایر" در شمال، آغاز شد.
بسیاری از اهالی این دو شهر که در دو سال گذشته از محاصره سخت گروه های تروریستی تکفیری رنج می برند، در همان آغاز محاصره موفق شدند، نبل و الزهرا را ترک و به منطقه "زینبیه" در 10 کیلومتری جنوب شهر دمشق پناه ببرند.
آنها چند دیروز در تجمعی اعتراض آمیز، بی توجهی رسانه ها به جنایات تروریست های تکفیری در نبل و الزهرا را محکوم کردند و این در حالی است که آنها پوشش درگیری های شهر "کوبانی" میان کردها و "داعش" را در صدر اخبار خود قرار داده اند.
آخرین خبرها حاکی است که "کمیته های مردمی" در شهر نبل عصر دیروز موفق شدند، در جریان یک درگیری شدید، حمله جدید گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره به این شهر را ناکام بگذارند.
کمیته های مردمی توانستند حتی یک خودرو نظامی بمب گذاری شده را قبل از رسیدن به هدفش به دیوارهای شهر نبل برای گشودن روزنه ای به منظور نفوذ به داخل شهر، منفجر کنند.
عامل انتحاری که قصد داشت این خودرو نظامی بمب گذاری شده را منفجر کند، احتمالا یک شهروند سعودی بوده که "ابو حسناء الجزراوی" خوانده می شد.
خاورم ** 389 ** 1324**1651


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن