تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناگفته اصولگرای پیشکسوت از رییس دولت قبل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناگفته اصولگرای پیشکسوت از رییس دولت قبل تهران - ایرنا - حسن غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا ضمن روایت ناگفته ها،دلایل مخالفتش با رئیس دولت قبل را تشریح کرد.


این چهره سیاسی اصولگرا تصریح کرد که محمود احمدی نژاد قصد داشته به رؤسای جمهوری دنیا نامه بنویسد و آن ها را مسلمان کند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نهم درباره کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: در آن دوران من دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بودم و ایشان عضو علی البدل شورای مرکزی بودند. بنابراین ایشان را می شناختم.
غفوری فرد گفت: آقای احمدی نژاد در انتخابات شورای شهر تهران، هم رئیس ستاد انتخاباتی بودند و اصرار داشتند که من نیز کاندیدا شوم، ولی قبول نکردم. ایشان آن زمان مشهور نبودند ولی کسانی که در انتخابات شورای شهر انتخاب شدند، چون ایشان رئیس ستاد انتخاباتی بود خودشان را مدیون او می دانستند و به همین خاطر او را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کردند.
غفوری فرد با بیان اینکه «اگر هاشمی رفسنجانی سال 84 رئیس جمهوری می شد خیلی از مسائل حل می شد» در پاسخ به این سؤال که «استدلال تان برای مخالفت با احمدی نژاد چه بود؟» گفت:ایشان را در این ظرفیت نمی دانستم. به نظرم فاصله میان ایشان و آقای هاشمی بسیار زیاد بود.
وی افزود:یک بار در یک جلسه گفت که من به همه رئیس جمهورها و پادشاهان دنیا نامه می نویسم که اگر سؤالی دارید، بپرسید؛ وگرنه باید مسلمان شوید. بعد هم به بوش و بقیه نامه نوشت. این ایده خوبی است که بگویی رئیس جمهوری امریکا مسلمان شود ولی خب ایده کجا واقعیت کجا.
غفوری فرد ادامه داد: معتقد بودم که ایشان در فضا هستند. هنوز هم معتقدم روی ابرها حرکت می کند.
او افزود: ایشان یک بار گفتند که من امریکا را در دنیا منزوی کردم. بعد دید مردم هیچی نگفتند دو روز بعد گفت که اصلاً من ابرقدرت ها را منزوی کردم.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو به انتخابات مجلس نهم و تلاش اصولگرایان برای وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخابات مجلس نهم خصوصاً تهران -که من در جریانش بودم- اتفاقاتی افتاد که اصلاً جالب نبود و با معیارهای اسلامی و تعقل و دین و دانش هیچ کدام نمی خواند. جبهه متحد اصولگرایان حاضر شد از لیست رقیب آدم قرض بگیرد اما نام من را در لیست نگذارد.
در کجای دنیا از لیست رقیب استفاده می کنند، شانس خودشان را کم کردند.
غفوری فرد در بخش دیگری از این گفت و گو آیت الله هاشمی رفسنجانی را «نابغه انقلاب و کاملاً در خط رهبری» دانست و گفت: آقای هاشمی رفسنجانی الان با حکم رهبر معظم انقلاب، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، بنابراین نمی توان گفت که ایشان مخالف رهبری هستند. کسانی که رهبری را قبول دارند باید به حکم ایشان اطمینان کنند.
وی افزود: به نظر من در کشور حامی قوی تری از آقای هاشمی برای رهبری نمی یابم، حامی حقیقی و نه حامی حرفی. حامی که در عمل از ایشان حمایت می کنند و سخنان ایشان را تفسیر و بیان کند.
*روزنامه ایران /نامه نیوز
اول**


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن