تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802964930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات کونگ فو بانوان کشور به میزبانی شهرستان قدس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقات کونگ فو بانوان کشور به میزبانی شهرستان قدس برگزار شد تهران-ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مسابقات کونگ فوتوآ بانوان کشور به میزبانی شهرستان قدس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا «ابوطالب آذربرا» روز جمعه در آیین افتتاح این مسابقات گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور 135 شرکت کننده از 15 استان کشور برگزار شد.
آذربرا افزود: شرکت کنندگان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کردند، استانهای البرز، تهران با دو تیم الف و ب، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، یزد، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، سمنان در این مسابقات حضور دارند.
وی گفت: خرسندیم که بانوان کشور رویکرد خوبی به ورزش پیدا کرده اند و اگر بخواهیم کشوری شاد و مردمانی سالم و با نشاط داشته باشیم باید به ورزش بانوان توجه بیشتری کنیم.
وی با اشاره به آمار و ارقام توجه به ورزش در میان شهروندان و هموطنان گفت: این آمار در مقایسه با دیگر کشورها چندان رضایت بخش نیست و شاید به همین علت کشور ما از نظر میزان مصرف دارو در مقام دوم جهان، بعد از کشور چین قرار گرفته است.
آذربرا افزود: متاسفانه در سبد کالایی زندگی مردم ما ورزش قرار نگرفته و وجود امراض و مصرف بالای دارو شاید به همین علت باشد.
دبیر فدراسیون کونگ فو نیز در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: شب گذشته تیم مردان و زنان کونگ فوی ایران به مسابقات روسیه اعزام شدند.
«عزت ابراهیمی» افزود: هر رشته ورزشی زمانی پایدار می شود که در بخش پایه و در رده سنی نونهالان و نوجوانان با برنامه ریزی عمل شود.
وی گفت: در پی انتخاب رییس جدید فدراسیون کونگ فو برنامه ریزی های خوبی برای این رشته از سوی فدراسیون انجام شده و مسابقات مختلف انتخابی اعضای تیم ملی طبق برنامه برگزار می شود.
وی موافقت وزیر ورزش و جوانان ایران را برای ورود به مجامع جهانی این رشته به عنوان هدیه به ورزشکاران حاضر اعلام کرد و گفت: امسال اولین مسابقات جهانی کونگ فو در بهمن ماه به مدت پنج روز در تهران برگزار می شود.
ابراهیمی خطاب به بانوان کونگ فو کار شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کونگ فوتوآ گفت: در سکو قرار گرفتن خیلی مهم نیست اگر در بین ورزشکاران ما منش قهرمانی و پهلوانی رشد پیدا کند آن وقت ما همه قهرمان هستیم.
در این رقابتها 12 داور از استانهای مختلف رقابتها را داوری می کنند و یک ناظر نیز از فدراسیون کونگ فو بر روند مسابقات نظارت می کند.
ورزشکاران استان تهران با دو تیم الف و ب در این مسابقات حضور یافتند و کونگ فو کاران شهرستان قدس نیز با تیم ب که از ورزشکاران توابع استان تهران تشکیل شده در این مسابقات حضور یافتند.
این مسابقات صبح و عصر جمعه در سالن الغدیر شهرک ابریشم شهرستان قدس برگزار شد.
به گزارش ایرنا در رده سنی نونهالان تیم استان لرستان اول، فارس دوم و تهران الف بر سکوی سوم ایستاد و رده سنی نوجوانان تیم فارس اول، تهران الف دوم و استان لرستان سوم شد.
همچنین در رده سنی جوانان نیز به ترتیب استان فارس، تهران الف و البرز در رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بزرگسالان ورزشکاران فارس اول و البرز و تهران الف اول تا سوم شدند.
تیم استان یزد جایزه اخلاق را گرفت.
«خدیجه عبدی» ورزشکار کم بینای کونگ فو کار از استان البرز به همراه دیگر ورزشکاران در افتتاحیه مسابقات به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
تهرام/5570/1348


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن