تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803357106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندسازی نخبگان از سیاست های جدید بنیاد ملی نخبگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معان بنیاد ملی نخبگان: توانمندسازی نخبگان از سیاست های جدید بنیاد ملی نخبگان است تهران- ایرنا- معاون فرهنگی وامورنخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: توانمندسازی نخبگان ازسیاست های جدید بنیاد ملی نخبگان است که به جای حمایت واعطای مستقیم کمک های مالی، افراد صاحب استعدادهای برتردرحوزه های مختلف توانمند می شوند.


به گزارش ایرنا دکتر" سیدحسن حسینی " با اشاره به گسترش دایره نخبگان در آینده نزدیک افزود: هم اکنون رویکردها و آیین نامه های جدید بنیاد در دست تدوین است که با اجرایی شدن آنها شمارنخبگان کشوراز 14هزار نخبه کنونی به چهارتا پنج برابر افزایش خواهد یافت.
وی بیان کرد: براین اساس هر گروهی از نخبگان بسته به ظرفیتی که دارند، حمایت هایی از بنیاد ملی نخبگان در جهت توانمندتر شدن دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین خلا درمسئله نخبگان، نبودن توانمندی لازم در این افراد برای ورود به بازار کار و تجارت است، ادامه داد: خیلی از افراد خوب درس می خوانند ولی پس از ورود به بازار، مهارت و توانمندی کسب و کار ندارند، در حال حاضر این مهمترین خلا در کشور به شمار می رود که بنیاد و معاونت علمی در همین راستا پیرو تاکید ریاست محترم بنیاد برنامه هایی برای رفع این خلا در دستور کار دارند.
وی یادآور شد : ممکن است گروهی از استعدادهای برتر بخواهند در داخل و یا خارج از کشور ادامه تحصیل بدهند که باید بستر لازم برای ادامه تحصیل این افراد فراهم شود، چراکه برخی افراد تشنه یادگیری بیشترهستند و بنیاد در تلاش است زمینه ادامه تحصیل این افراد در خارج از کشور را فراهم کند، در این ارتباط دوره های یک یا دوساله برای دانشجویان دکترا در خارج از کشور در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان پیرامون ایجاد اجتماعات نخبگانی در کشوراظهارکرد: اجتماعات نخبگانی راه ایجاد تحول در کشور است که به عنوان سیاستی جدید در بنیاد ملی نخبگان دنبال می شود، براین اساس توجه، حمایت و ایجاد زمینه های لازم برای اجتماعات نخبگانی در دستور کار است.
وی افزود: ایجاد تحول علمی درکشوربا تجمعات نخبگانی است که محور آن خود دانشمندان و علما هستند و با کمک دولت و کارگزاران علمی اتفاق می افتد، که این کار باید از سوی بنیادهای استانی نخبگان در همه شهرستان ها دنبال شود.
دکتر حسینی ادامه داد: امروز دوران فرد گرایی درعلم و دانش به اتمام رسیده است و حلقه های دانشجویی حول دانشمندان، می تواند اجتماعات متعدد نخبگان را تشکیل دهد که گره گشای کشور در بسیاری از مشکلات و مسائل باشد.
معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ظرفیت های بی نظیر صنعتی واقتصادی استان ها، تاکید کرد: بنیاد نخبگان باید در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی ورود کند و به مقولات هنر و قرآن و سایر حوزه ها نیز توجه لازم را داشته باشد، از طرفی مسوولان استان نیز باید از ظرفیت استان در بحث نخبگان استفاده بیشتر کنند تا زمینه رشد استان بیش از پیش فراهم شود.
علمی (1) ** 9340**1599


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن