تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: درآمدزایی، برنامه ریزی و جوانگرایی مهمترین ویژگی های لیگ برتر فوتبال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بدهی 11 میلیارد تومانی اسپانسر سال قبل سازمان لیگ؛ تاج: درآمدزایی، برنامه ریزی و جوانگرایی مهمترین ویژگی های لیگ برتر فوتبال است تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درآمدزایی بالا، برنامه ریزی سالانه و جوانگرایی را مهمترین ویژگی های لیگ برتر فوتبال امسال دانست و گفت: در نشست های آسیب شناسی مشکلات لیگ برتر شناسائی و برطرف خواهیم کرد.


به گزارش ایرنا از سازمان لیگ، مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی در مورد شاخص های لیگ برتر فوتبال دوره چهاردهم نسبت به ادوار گذشته این رقابت ها، افزود: امسال باتوجه به برگزاری 15 هفته از لیگ برتر و 3 هفته در جام حذفی سازمان لیگ تاکنون 18 هفته بازی برگزار کرده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به آسیب شناسی که انجام دادیم یکی از دلایل استقبال نکردن تماشاگران از رقابت ها، برگزاری دیدارها در روزهای میانه هفته بود، اما امسال با برنامه ریزی که انجام دادیم بیشتر بازی ها در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار شده است.
این مقام مسئول افزود: در این فصل سامانه ناظران را ارتقا دادیم و آنان بلافاصله بعد از بازی گزارش های خود را بصورت آنلاین از طریق اینترنت ارسال می کنند تا در صورت بروز مشکلاتی در بازی ها بلافاصله به صدور رای منتهی شود.
وی گفت: این روشی است که اکنون در کنفدراسیون فوتبال آسیا اجرا می شود، در گذشته این گونه نبود و گزارش ناظران چند روز بعد از بازی ها به دست مسئولان می رسید.
رییس سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: در گذشته برنامه بازی ها هر 3 هفته اعلام می شد و این موضوع یک نقیصه به شمار می رفت اما امسال با تلاش همکاران ما در سازمان لیگ تقویم یکساله ای تنظیم شد و تاکنون نیز با کمترین تغییرات تاکنون اجرا شده است.
تاج با تاکید بر اینکه مسئولیت سازمان لیگ اجرایی است و کیفیت بازی ها به مربیان و باشگاه ها مربوط می شود، گفت: علی رغم این موضوع به این نتیجه رسیدیم، لیگ سال گذشته پرکیفیت نبود و برای این که به لیگ پویا و پر بازده برسیم جوانگرایی را در دستور کار قراردادیم و مقرر شد تا باشگاه ها فقط با 17 بازیکن بالای 23 سال قرارداد امضا کنند.
رییس سازمان لیگ فوتبال افزود: سال گذشته میانگین سنی لیگ 29.3 و میزان دوندگی 4.6 کیلومتر بود اما با اجرای این قانون شرایط بهتر شد و مربیان مجبور شدند از بازیکنان جوان نیز در ترکیب خود استفاده کنند.
وی گفت: حضور بازیکنان یک فروردین ماه 70 به بعد در لیگ سال گذشته نزدیک به 6 هزار دقیقه بود، اما این میزان در لیگ امسال تاکنون به 11 هزار دقیقه رسیده است.
تاج گفت: امسال لیگ نسبت به سال گذشته 3 سال جوانتر و حضور بازیکنان جوان نیز نسبت به سال گذشته 2 برابر شده است.
نایب رییس فدارسیون فوتبال افزود: ما برای انجام جوانگرایی در لیگ جلسات متعددی با کارشناسان فوتبال برگزار کردیم و به نتایج مثبتی هم رسیدیم. روند جوانگرایی در لیگ باعث کاهش پرداختی های باشگاه ها به بازیکنان نیز شده است.
رییس سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: این جوانگرایی باید تداوم داشته باشد و بستر مناسب در باشگاه ها برای این امر فراهم شود. اکنون از سوی بسیج طرح های ورزشی زیادی در این هفته به بهره برداری رسیده است و باید زمینه جذب جوانان را به این محیط های ورزشی فراهم کنیم تا از میان این جوانان، استعداد های خوبی به رشته های مختلف از جمله فوتبال جذب شوند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: کار جوانگرایی در لیگ خوب انجام شده است بطور مثال در دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس که شاه بیت فوتبال ایران است جوانان نقش تاثیر گذاری را در آن ایفا کردند.
تاج گفت: بدون شک مربیان لیگ برتر با توجه به بازی متعدد لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با 17 بازیکن نمی توانند لیگ را به پایان برسانند و ناچارند از بازیکنان جوان استفاده کنند.
وی در مورد همکاری سازمان لیگ و تیم ملی گفت: همکاری سازمان لیگ با تیم ملی خیلی خوب است و اگر ما لیگ پویا و پر بازده ای داشته باشیم می توانیم به تیم ملی کمک کنیم.
تاج گفت: برای اینکه لیگ را دچار اختلال نکنیم یک فیفا دی 10 روزه با همکاری سرمربی تیم ملی مشخص کردیم و اکنون برای آمادگی بیشتر تیم ملی به زمان تعطیلاتی که در پیش است اضافه کردیم تا بازیکنان زمان بیشتری را در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.
وی در مورد استقبال کم تماشگران از رقابت های لیگ برتر گفت: این موضوع که به واسطه جوانتر شدن لیگ تماشاگران از بازی ها استقبال نمی کنند، حرف درستی نیست. سال گذشته نزدیک به یک میلیون و 300 هزار نفر از لیگ دیدن کردند ولی تا کنون 900 هزار نفر از لیگ دیدن کردند.
تاج در مورد تماشگران دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس هم گفت: آخرین بازی این دو تیم در فصل قبل 90 هزار تماشاگر داشت و امسال بواسطه برگزاری در میان هفته 67 هزار نفر بود.
رئیس سازمان لیگ تاکید کرد:باید هیات منصفه را برای بررسی پروند های مالی باشگاه ها در سازمان لیگ ایجاد کنیم تا این موارد در این بخش رسیدگی شود.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد اختصاص سهم باشگاه ها از طریق پخش تلویزیونی و اسپانسر تبلیغات محیطی افزود: با توجه به اختلافاتی که با مسئولان صدا وسیما داشته ایم و خوشبختانه به توافق منجر شد اما هنوز یک ریال هم از این سازمان نگرفته ایم.
وی بیان کرد: اسپانسر سال قبل نیز نزدیک به 11 میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است که در این رابطه پرونده ای در دادسرا تشکیل شده و اسپانسر جدید نیز تا 15 روز آینده به تعهد خود طبق زمان بندی عمل خواهد کرد اگرچه آنها نیز در پرداخت های خود کمی تاخیر داشته اند.
تاج در مورد بازیکنان سرباز نیز گفت:کی روش علاقمند است تا ازهمه ظرفیت بازیکنان در تیم ملی استفاده کند اما باید به قوانین مملکت نیز احترام گذاشت و آن نیز باید اجرا شود . بازیکنان سرباز باید تکلیف خدمت وظیفه شان را معلوم کنند .
ورزشی(1)**1379


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن