تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت شرکت شهر سالم در طرح شياربندي و فلورايدتراپي دندان دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰ب.ظ)
مشارکت شرکت شهر سالم در طرح شياربندي و فلورايدتراپي دندان دانش آموزان طرح فيشورسيلانت (شياربندي دندان) و فلورايدتراپي رايگان هزار دندان داراي شيار عميق و بدون پوسيدگي دانش آموزان تهران، ديروز و با همکاري شرکت شهر سالم شهرداري تهران و با حضور وزير بهداشت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر سيدحسن قاضي زاده هاشمي، وزير بهداشت امکانات درماني در حوزه دهان و دندان را ناچيز خواند و گفت: هر قدمي در موضوع پيشگيري برداشته شود مي تواند در سلامت آينده ايرانيان موثر باشد چرا که بيماري هاي دهان و دندان عوارض بسيار زيادي دارد و حتي بخشي از بيماري هاي گوارشي ناشي از اختلالات دهان و دندان است.
وي گفت‌: ما شوراي سياست گذاري دهان و دندان را به همين منظور در وزارت بهداشت تشکيل داده ايم و امر بهداشت دهان و دندان بايد به مردم و درمانگاه هاي خيريه واگذار شود.
وزير بهداشت خاطرنشان کرد: البته دولت در اين بحث در مناطق محروم گام هاي خوبي برداشته است و امکانات و يونيت فراوان داريم اما نيازمند دندانپزشک هستيم. وزير بهداشت گفت: در طرح تحول سلامت پيش بيني کرده ايم که سال آينده در بحث پيشگيري و درمان بيماري هاي دهان و دندان چند اقدام عملي صورت گيرد.
دکتر حسن علي غفاري، مديرعامل شرکت شهر سالم گفت: طرح فيشور سيلانت 1000 دندان دائمي کودکان 8 تا 10 سال در يک روز همزمان با ارائه خدمات جامع با مشارکت 18 دندانپزشک و دستيار دندانپزشک شرکت شهر سالم در کلينيک تخصصي دندانپزشکي شهيد چمران برگزار شد.
وي با اشاره به طرح فيشور سيلانت تصريح کرد: اين طرح که در حقيقت شياربندي دندان و فلورايدتراپي رايگان هزار دندان داراي شيار عميق و بدون پوسيدگي دانش آموزان تهران است که تخريب، پوسيدگي و درد دندان در کودکان را کاهش مي دهد.
مديرعامل شرکت شهر سالم افزود: در طرح فيشور سيلانت 600 نفز از دانش آموزاني که در طي ماه هاي گذشته در مدارس شناسايي و انتخاب شدند، ديروز به همراه والدينشان به کلينيک دندانپزشکي شهيد چمران مراجعه کردند.
وي با اشاره به اينکه خانم دکتر قاسمي که رياست شوراي فني دنداپزشکي شرکت شهر سالم را بر عهده دارد به عنوان نماينده شرکت در اين طرح معرفي و به ارائه خدمات پرداخت، اظهار داشت: طرح فيشور سيلانت دانش آموزان با مشارکت کلينيک تخصصي چمران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي، وزارت آموزش و پرورش، بسيج جامعه دندانپزشکي، شرکت شهر سالم و شوراي اسلامي شهر تهران به عنوان حامي اين طرح برگزار شد.
در اين طرح که 80 دندانپزشک و 80 دستيار علمي حضور داشتند و فيشورسيلانت و فلورايدتراپي براي 600 دانش آموز انجام شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن