تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802893929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیمی در جام حذفی اشتباه کند چوب آن را می خورد/شرایط استقلال بد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهتاش فربیا در گفت و گو با پانا: تیمی در جام حذفی اشتباه کند چوب آن را می خورد/شرایط استقلال بد است خبرگزاری پانا:پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار داشت:جام حذفی جایی است که هرکس اشتباه کند چوبش را می خورد و برای استقلال هم همین اتفاق افتاد،فکر می کنم هنر کادرفنی و مدیریت است که این تیم را جمع کند.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 12:02



بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرایط باشگاه استقلال گفت:استقلال شرایط مناسبی ندارد،دربی را از دست داده و در جام حذفی هم حذف شده و در کل شرایط بدی دارد.اما فکر می کنم هنر مدیریت و کادر فنی است که بتوانند این تیم را جمع کنند. استقلال دو بازی پیش رو دارد که به امید خدا این دو بازی را انجام بدهند و به تعطیلات 50 روزه بروند و بتوانند بازسازی کنند و نقطه ضعف های خود را با گرفتن یار در نیم فصل جبران کنند و می توانند دوباره برگردند به بازی ها و مدعی قهرمانی باشند.

وی در مورد بازی استقلال با تیم ذوب آهن در چهار چوب جام حذفی افزود:جام حذفی مرگ و زندگی است و بازی است که هیچ کدام از نفرات نیمی توانند اشتباه کنند چه فردی چه تیمی هرکسی اشتباه کند چوب اشتباهش را می خورد و استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست، استقلال خط دفاع منظمی نداشت و روی اشتباه دفاع و دروازه بان گل خورد و نتوانست بازی دو هیچ برده را حفظ کند و بازی رفت به ضربات پنالتی که غیر از بحث فنی،بحث شانس مطرح است که این ها دست به دست هم دادند که استقلال حذف شود،ولی اینها دلیل نمی شود که با این حذف دیگر راهی برای بازگشت نماند به این صورت نیست. این تیم می تواند در این دوبازی خود را جمع کنند و به تعطیلات بروند و دوباره به قهرمانی برگردند.

فریبا درباره ی سخنان قلعه نویی که بعد از دربی گفته بود مطمئنا استقلال در دوجام قهرمان خواهد شد واکنش نشان داد:جام حذفی به گونه ای است که نمی شود پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان می شود، صعنت ساری که یک تیم دسته دومی است تا مرحله  ی یک هشتم بالا آمد و در ضربات پنالتی حذف شد و این قضیه فقط در ایران به این گونه نیست بلکه در اکثرکشور  های دنیا مثلا انگلیس تیم های دسته دومی و سومی به قهرمانی می رسند،درست  است میابرترین راه به آسیا جام حذفی است اما در آن مسائلی پیش می آید که قابل پیش بینی نیست،اما من معتقدم که استقلال در لیگ زمان برگشت دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض تماشاچیان به شرایط استقلال و نتایج امیر قلعه نویی در این تیم که خواستار جدایی وی هستند گفت:من نمی توانم بگویم که کار امیر در استقلال تمام شده یا نشده،شرایط به گونه است که بااین بازیکنانی که در استقلال هستند توقع مردم از تیم بالا رفته و توقعات تامین نشده و مردم هم احساسی هستند و سریع عکس العمل نشان می دهند،ولی یادمان باشد بیشترین قهرمانی را قلعه نویی برای استقلال آورده و فکر می کنم توانایی جمع کردن این تیم را کادر فنی دارد.

وی در پایان  درباره ی جدایی پژمان نوری از استقلال و شایعه ی رفتن آندو از این تیم خاطر نشان کرد:کارشناس های استقلالی یا پیشکسوتان استقلال معتقد بودند که امیر قلعه نویی امسال جوانگرایی می کند و این مسئله کم رنگ اتفاق افتاد،نوری از بازیکنان با اخلاق و زحمت کش استقلال و تیم های دیگر  بودند واقعا در حد توان برای استقلال بازی کرد اما این بازیکنان بازیشان به چشم نمی آید چون تخریبی هستند و به  هر صورت تشخیص داده شده که بروند.
 آندو هم فکر نمی کنم جدا شود،اگر بخاطر مشکلات مالی باشد که پول همیشه است اما به نظر من آندو بخاطر مسائلی که سر تمرین که بحث برادرش و کلاه قرمزی که به سر داشت بیشتر از این داستان ناراحت است و آندو بهترین بازیکن لیگ انتخاب شد و در رده ی ملی نیست جزو بهترین ها است اما وقتی مسائل جانبی و مالی درست نباشد در روند بازیکن در تیم تاثیر می گذارد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن