تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803524043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهمیرزادی: صدور کارت شناسایی تیراندازی استارتی برای کشف استعدادهای جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شهمیرزادی: صدور کارت شناسایی تیراندازی استارتی برای کشف استعدادهای جوانان است
مسئول هماهنگی و صدور کارت شناسایی تیراندازی گفت: افرادی بسیاری مستند که با وجود توانایی در مسابقات نمی‌توانند شرکت کنند با کمک این کارت می‌توان استعدادهای جوانان را در رده‌های سنی مختلف شناسایی کرد.


احمد شهمیرزادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره مزایایی کارت شناسایی تیراندازی و تاثیر آن در کشف استعداد‌های جوان در این ورزش گفت: صدور کارت شناسایی تیراندازی از طرح‌های بود که مدت ما قبل برنامه‌ریزی شد ولی به دلایلی اجرای آن تعویق افتاد و الان همه با همکاری هیات تصمیم داریم آن را به اجرا بگذاریم.

وی ادامه داد: این کارت برای داشتن آمار دقیق تیراندازی در سنین مختلف کمک بسیاری می‌کند چون در حال حاضر آماری که وجود دارد آمار ورزشکارانی است که در مسابقات شرکت می‌کنند ولی عده‌ای هستند که با وجود توانایی و تیراندازی امکان حضور در مسابقات بر ایشان فراهم نیست.

شهمیرزادی افزود: علاوه بر این امار دقیق باشگاه نیز در این طرح بررسی می‌شود چون بسیاری از باشگاههای کشور به صورت خصوصی اداره می‌شود و این زمینه را برای حضور فعال آنها تیراندازی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مدتی ما در این طرح دنبال می‌کنیم حضور افرادی است که بدون هیچ سابقه‌ای در تیراندازی دوره‌های مربیگری را می‌گذارند که این موضوع ربه ضرر فدراسیون است که می‌خواهیم با صدور این کار از حضور افراد غیر حرفه ای جلوگیری کنیم وفقط افرادی که دارند کارت تیراندازی هستند می‌توانند دوره‌های مربیگری را بگذرانند و این طرح کمک می‌کند تا همه مربیان و داوران از خانواده تیراندازی باشند.

وی اشاره کرد: یکی از اصولی که این آمار به ما نشان می‌دهد می‌توان مشخص کرد که چه تعداد از جوانان و نوجوان جذب چه رشته‌هایی می‌شوند تا مشخص شود چه بخشهایی نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر است و چه اندازه ظرفیت در هر رشته وجود دارد.

شهمیزایی تصریح کرد: در این راستا برای تولید تیراندازی بسته تشویقی برای افراد زیر 16 سال در نظر گرفته شد تا به طور رایگان در کلاسها و دوره‌های تیراندازی شرکت کنند.

مسئول صدور کارتهای شناسایی تیراندازی در ادامه افزود: این کارت حکم شناسامه برای تیراندازان است که تمام سوابق تیراندازان در آن قید شده است و انحصارا توسط فدراسیون تایید می‌شود و امکان جعل و تخلف ان امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این کارت برای همه تیراندازان متحد الشکل است ولی رنگ ان بر حسب توانایی تیراندازان فرق می‌کند.

وی درباره مزایای این کارت برای دارندگان آن گفت:‌ دارندگان این کارت می‌توانند از اماکن تفریحی و گردشگری استفاده کنند هیاتهایی که بیشترین فعالیت را داشته باشند امتیازات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شد و زمینه را برای تبلیغ باشگاه در استان و سطح کشور فراهم نکند.

شهمیرزادی در ادامه این موضوع افزود: علاوه بر این صدور مجوز محل سلاح بیمه تیراندازی حضور در مسابقات کشوری و استانی و بسیاری از موارد از دیگر مزایای این کارت است.

وی اظهار داشت: دستورالعملها را به هیات ارائه دادیم و انها تا 9 آذرما و فرصت دارند نظراتشان را درباره این موضوع مطرح کنند که پس از بررسی آن از 12 آذر ماه عملیاتی خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آمار دقیقی از تیراندازان در اختیار ما نیست پیش‌بینی می‌شود افرادی بسیاری در این طرح شرکت کنند.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن