تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815069708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبان: هر مربی که دستور وقت تلف کردن بدهد، شرافت او زیر سئوال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرزبان: هر مربی که دستور وقت تلف کردن بدهد، شرافت او زیر سئوال است تبریز - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هر مربی که در زمین بازی دستور وقت تلف کردن به بازیکنان خود بدهد، شرافت کاری و حتی خانوادگی او زیر سئوال است و من به هیچ عنوان دنبال چنین فوتبالی نبوده و نیستم.


علیرضا مرزبان پنج شنبه شب در کنفرانس خبری بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز، با تایید اینکه تعدادی از بازیکنان پدیده در پاره ای از دقایق خود را به زمین می انداختند، اظهار کرد: من به این نفرات به شدت تذکر داده و خواستار رعایت اصول جوانمردانه در بازی شدم و باید گفت که تنها در چند صحنه شاهد این موضوع بودیم و در بقیه دقایق بازی تیم ما به روال عادی خود بازی کرد.
وی افزود: در طول بازی نیز شاهد ارایه بازی جوانمردانه از سوی هر دو تیم بودیم و البته خطاهایی که تیم ما انجام می داد، بد بودند اما خطاهای خطرناک و به دور از حرکات ورزشی نبود.
مرزبان با بیان اینکه تیم پدیده در مقابل تیم شماره یک ایران بازی می کرد، گفت: در این بازی بازیکنان ما با جنگندگی تمام حاضر شده و از فرصت های به وجود آمده نهایت بهره را برده و پیروز بازی شدند که البته تیم حریف نیز می توانست در این بازی برنده شود که موقعیت های آنها به هدر رفت.
وی تراکتورسازی را بهترین تیم ایران به لحاظ ارایه فوتبال درست و تهاجمی خواند و افزود: تیمی که در دقایق و حتی ثانیه های پایانی بازی چند فرصت مسلم گلزنی ایجاد کند بیانگر توانائی های فنی و روحی آنها است و این باخت به هیچ عنوان از ارزش های این تیم بزرگ نمی کاهد.
مرزبان از تیم پدیده به عنوان یکی از تیم های باکیفیت فوتبال ایران نام برد و اظهارکرد: امروز نیز با هدف ارایه فوتبال زیبا به میدان آمدیم و در نیمه اول سعی می کردیم بازی را کنترل کرده و سپس به دروازه حریف نزدیک شویم، اما در نیمه دوم تغییر تاکتیک داده و با سیستم 4-4-2 وارد بازی شده و با چند تعویض از عمق دفاع حریف نفوذ کرده و به هدف خود رسیدیم.
وی درباره نحوه قضاوت این بازی نیز گفت: قاضی این میدان می توانست به تعداد کارت های زرد تیم ما به بازیکنان حریف نیز کارت نشان دهد و روی ضربات پنالتی نیز تا مشاهده دوباره فیلم بازی نمی توان اظهار نظر کرد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با باخت دو بر یک مقابل پدیده مشهد در مرحله یک چهارم پایانی از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت.
این تیم فصل گذشته قهرمان جام حذفی باشگاه های ایران شده بود.
پدیده مشهد در مرحله نیمه پایانی باید به مصاف نفت تهران برود.
7236/587


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن